Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som så VIF - Mladá Boleslav?

 

Jeg ble rett og slett flau på norsk fotballs vegne. Førsteomgangen til VIF er noe av det verste jeg noensinne har sett. Overkjørt av et middelmådig tsjekkisk lag. :(

6563413[/snapback]

 

Et middelmådig tsjekkisk lag > et middelmådig norsk lag.

Lenke til kommentar

Artig å se vålerengen bli lekt med av superstjernene til mlada boleslav. Dere får vinke farvel til CL-millionene og håpe at han feite skipsrederen deres spytter inn enda flere millioner så dere kan kjøpe flere fotballinvalide veteranspisser.

 

Takk gud for inkompetent lederskap, hadde dere hatt litt mer komptanse kunne det hende dere fikk resultater som matchet budsjettet og ressursene deres

Lenke til kommentar
Kom deg på kamp da NightKeeper!

Heia Odd :)

Gøy på landet.

6580347[/snapback]

 

Fristet ikke å dra opp til Skien alene, alle kompisene mine er på ølfestival i Porsgrunn, og alle er 18 :(

 

Landet? :p Bor jo tross alt rundt 100000 i Grenland :cool:

 

EDIT; Nvm, du er fra Skien jo, var der i går på kino, et høl av en by :D

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Jævli irriterende å tape etter å ha ledet 2-0. Faen så sint jeg ble når 3-2-målet kom. Men all ære til Odd som klarte å snu det til seier. Odd har virkelig vist seg fra en god side i år.

Som Vif-tilhenger kan jeg ikke legge skjul på at det var surt å tape og at jeg helst hadde sett at vi hadde vunnet, men jeg så ikke kampen så jeg kan ikke uttale meg om Odd sin seier var fortjent eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...