Gå til innhold

Tippeligaen 2006: Oppsamlingstråd.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Opdahl, Winters og Sæternes! Det var et av de vakreste angrepene eg har sett i år :dribble:

 

Nydelig utkast av Opdahl, en vending det lukter Champions League av fra Winters og en kanon av et skudd fra Bengt! Brann spiller skikkelig underholdende fotball i år, er en sann fryd å se på. Skal si at Lyn har hatt underholdende spill idag også, og det er nok bare flaks at det var Brann som fikk første. Men klager ikke av den grunn :D

 

(Må bare si at Tessem skulle hatt minst gult kort for voldtekten av Andresen bakfra, og ikke minst pga det ufattelig stygge trynet hans. Takler bare ikke den fyren...)

Lenke til kommentar
Takk Opdahl, Winters og Sæternes! Det var et av de vakreste angrepene eg har sett i år :dribble:

 

Nydelig utkast av Opdahl, en vending det lukter Champions League av fra Winters og en kanon av et skudd fra Bengt! Brann spiller skikkelig underholdende fotball i år, er en sann fryd å se på. Skal si at Lyn har hatt underholdende spill idag også, og det er nok bare flaks at det var Brann som fikk første. Men klager ikke av den grunn :D

 

(Må bare si at Tessem skulle hatt minst gult kort for voldtekten av Andresen bakfra, og ikke minst pga det ufattelig stygge trynet hans. Takler bare ikke den fyren...)

6197028[/snapback]

 

 

Ja det angrepet var vakkert!

 

(Men enda bedre at Start endelig vant igjen)

Endret av iznog00d
Lenke til kommentar

Vendingen på nesten midtbanen var vel nesten det fineste :)

Det kommer garantert flere mål i den kampen. Lyn-keeper Dahlin er absolutt ikke god i feltarbeidet sitt. Det kan Brann muligens utnytte, hvis de klarer å få fart på avslutningene sine.

 

Ellers så er det alltid hyggelig å se tempramentsalebiene på banen; Henning Berg og Martin Andresen.

Lenke til kommentar

Savner Charlie Miller noe voldsomt, og Brann er NØDT til å få gjort noe med venstrekanten av forsvaret sitt. Tror dette går riktige veien (ikke minst på grunn av ledelsen ;) ), mest fordi Lyn har noen av de værste avslutningene jeg har sett i nyere tid. Andresen-Winters tror jeg kommer til å dominere 2. omgang :)

Lenke til kommentar
Går ting som jeg tror så blir det liten forandring idag. Brann, LSK, RBK og VIF vinner vel alle hjemme idag mot antatte dårligere lag.

6195199[/snapback]

 

Nei bare Brann som klarte det :p

 

Endelig dyret våknet... befriende og se at Bengt har ståttt opp av dvalen :!:

Lenke til kommentar

Absolutt betryggende å se at vi spiller så overlegent selv om vi mangler våre to beste kantspillere. Er litt redd for å si det, men klarer vi å holde spillet på dette nivået ut sesongen er vi seriemestere, selv om de andre tradisjonelt bedre lagene skulle ta seg sammen.

 

Det at RBK og LSK tapte har ikke fått meg til å gråte enda :lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...