ettern Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Hei, dukka nettopp opp ett problem hos meg. Etter en problemfri oppstart av maskinen, programmer som skal starte, de starter. Men så skal jeg inn på Min Datamaskin, der trykker jeg på en eller annen partisjon, deretter henger maskinen seg i opp i mot ett minutt, så kommer jeg inn på partisjonen. Dette gjelder alle partisjonene mine. Etter at maskinen har "hengt" seg ferdig, kommmer jeg inn på alle partisjonene igjen, uten problem, med unntak at det henger seg når jeg trykker tilbake til der jeg har alle partisjonene ( min datamaskin ). Dette er så irriterenede, i går var maskinen helt fin. Det er den ikke nå ! Håper å få noen positive svar. Mvh Anders Endret 9. mars 2006 av ettern Lenke til kommentar
Slafs Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hmm, har du kanskje mappa opp noen nettverksstasjoner som ikke klarer å koble seg til? Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Hvis du ikke finner ut av hva som tar så mye system ressurser inne i Min datamaskin, kan du legge inn en annen "Utforsker". Så slipper du problemet. Prøv www.snapfiles.com, www.digi.no (nettjuvelene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå