ots Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Er det noe jeg savner hos amobil så er det muligheten til å "tips venn om denne artikkelen" muligheten som veldig mange andre nyhetssider har. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nei dette vil jeg ikke ha! Det er bare unødvending. Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nei dette vil jeg ikke ha! Det er bare unødvending. 5726665[/snapback] Enig. Det er ikke noe stort problem å sende en epost selv... Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Er det noe jeg savner hos amobil så er det muligheten til å "tips venn om denne artikkelen" muligheten som veldig mange andre nyhetssider har. 5726546[/snapback] Savner selv en slik funksjon, men Amobil har tidligere sagt at dette vil ikke gjøres mulig. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vi har valgt å ikke ha en tips-funksjon på siden. Som det nevnes i tråden her, kan man raskt tipse venner gjennom en e-post og en kopi av URL. Da mener vi at det ikke er et presserende behov for å ha et eget , dedikert skjema for slikt. Vi prøver hele tiden å gjøre en avveining mellom funksjoner og brukervennlighet. Vi ønsker ikke at Amobil skal ha for mange elementer, slik at siden holder seg så leservennlig og oversiktlig som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå