SiR0 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Er forumet ditt helt blått? Her kan du se hvordan du får det i det samme designet som resten av Amobil. Les mer Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg irriterte meg over at jeg ikke fant ut hvordan man endra til amobil-skinnet før, men nå synes jeg det er bedre å bruke hardware-skinnet når jeg er på forumet. For det første er amobilforumet alt for smalt og for det andre kan man kan ikke se hvem som er trådstarter... Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Synes orginal designet er best. Kjem meg alltid tilbake til Amobil uten større problem. Amobil varianten erikje særlig brukervennlig. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Testet Amobil sitt men det var ikke bra. Holder meg til HW. Var litt mere brukervennlig. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, Hw-skin for the win(rim, hurra) Amobil-skinet er litt tynnere, så innleggene tar større plass nedover. Væfall på denne skjermen.. Dessuten har jeg brukt HW så lenge at jeg ikke skifter til Amobil-skin før de får samme look som den tøffe menyen på forsida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg