Herr_Dude Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Hei, Når jeg har en windows.forms.usercontrol med en combobox på en tab-side. Combobox'en har verdiene: test1 test2 test3 i sin collection. Når jeg da skriver inn test i denne. Bytter så tab-side og aktiverer tab-siden med den nevnte usercontrol'en igjen blir verdien "test1" og teksten blir merket (blir blå, men ikke aktivert). En combobox som ikke er i en usercontrol oppfører seg ikke på samme måte. Noen som vet hva som forutsaker denne oppførselen og hvordan jeg kan komme rundt det? (FYI: Visual Studio 2003 & VB.NET, .NET framework 1.1) Endret 9. mars 2006 av Herr_Dude Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ville det ikke være nærliggende å forsøke 2005 og 2.0? Hvis det er en bug så er det forhåpentligvis fikset i den nyere utgaven. 2005 Express Edition er jo gratis i år. Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg prøvde å gjenskape feilen med en combobox i en usercontrol plassert på en tab, men hos meg ser det ut til å fungere fint. Kan du kanskje poste koden din? Øyvind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå