bokhylle Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei! Jeg skal skrive en kort biografi om en norsk artist. Også vet jeg ikke hvilken jeg skal skrive om. Noen forslag til hvilken jeg kan skrive om? Vet ikke om denne skulle postes i Skole.... Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sondre Lerche, Vidar Busk, Åge Aleksandersen, Øystein Sunde(som ble nevnt), DDE(hvis band er OK) osv. Selv vet jeg veldig lite om hver av disse, det er bare forslag Lenke til kommentar
shnietsoj Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Her var det litt stoff om Øystein Sunde, hvis du velger han! Gå på "Historikk" på siden der, så finner du litt stoff om barndommen osv.. Endret 9. mars 2006 av shnietsoj Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ta morten harket. Har har holdt på ganske lenge + at han er en gal filosof -> tok knekken på ekteskapet. Det MÅ bare finnes mye stoff om den fyren. Lenke til kommentar
capy Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) men da blir ikke biografien så lang. fyren har jo sittet inne siden kan kunne kjøre bil og er enda ikke kommet ut. men du får jo med kirkebranner, mord, rømme fra fengselet.. og ikke minst fansen! I andre land er/var fyren stor. Her i Norge kjenner alle han som en kirkebrenner:) Og så må du få med greven som sitter i en bil med automatgiret i D. Purken: ta beina fra pedalene. Greven: ok. Og så begynner jo selvfølgelig bilen å kjøre på 1. gir:) Endret 9. mars 2006 av capy Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Kanskje vi skal ta Harket ja Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Fenriz, han er kjekk, koselig kar som sier masse gøyale ting Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Satset på at det var lov å skrive om band og skrev om Jim Stärk.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ikke Thomas Rune Andersen? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg hadde skrevet om Joachim Nielsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå