Pålarn Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Hei. Jeg fant ikke ut hvor jeg skulle poste denne, så laget ett nytt ett Jeg skal kjøpe meg *dette* kittet fra en kamerat. Det er aldri montert, og han skal ha 500 kr for det. Er det bra pris? (Thermaltake Aquarius II) Jeg regner med at det der bare er kjøling til CPU, og jeg trenger også til Skjermkort, Prossesor, og hovedkort (om det trengs?) Er det noen som hadde giddi å lage en bra pakke til meg? (med vannblokk, nippel osv.) Skjermkort= Ati Radeon 9600 Pro Hovedkort= Abit KD7 Raid Prossesor= Amd Athlon XP 2800 (men i det kittet jeg kjøper så er vel blokk osv. med) Slanger osv. skulle vært røde Ta det billigste dere finner! Takk. MVH Pål Martin Endret 9. mars 2006 av Pålarn Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Slanger finner du på komplett. Hvet du at cpu og prosessor er det samme? dus skriver at det bare er kjøling på cpu og at du trenger på gpu prosessor og hk Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, såpass veit jeg Kan du ikke finne akkurat hva jeg trenger da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå