Gå til innhold

Nye priser hos Japan Photo - Mars 2006

Anbefalte innlegg

Det har idag kommet ny blekke og nye priser fra Japan Photo:

Nikon D50 Kit - 5.555,- (5.899,-)

Nikon D70S Kit - 8.499,-

Canon EOS 350D Kit - 6.499,- (7.499 med BG-E i tillegg) *

Canon EOS 20D - 8.999,- *

Canon EOS 5D - 22.999,- (23.999,-) *

Canon BG-E3 - 699,-

Konica Minolta Dynax 5D Kit - 4.999,-

Konica Minolta Dynax 7D Kit - 6.999,-

Olympus E-330 Kit - 8.499,-

Olympus E-500 Kit - 5.999,-

* = EU-modell

() = Prisen forrige måned

Legg spesielt merke til prisen på Canon EOS 20D nå etter at 30D har blitt lansert! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har idag kommet ny blekke og nye priser fra Japan Photo:

Nikon D50 Kit - 5.555,- (5.899,-)

Nikon D70S Kit - 8.499,-

Canon EOS 350D Kit - 6.499,- (7.499 med BG-E i tillegg) *

Canon EOS 20D - 8.999,- *

Canon EOS 5D - 22.999,- (23.999,-) *

Canon BG-E3 - 699,-

Konica Minolta Dynax 5D Kit - 4.999,-

Konica Minolta Dynax 7D Kit - 6.999,-

Olympus E-330 Kit - 8.499,-

Olympus E-500 Kit - 5.999,-

* = EU-modell

() = Prisen forrige måned

Hallaisen :cool:

Det blir spennende å se hvor langt prisen på 20D går ned før lagrene tømmes.

Man får et utrolig godt kamera til under 9000.- nå da :)

Jeg lurer på om batterigrepet som er til 20D passer til 30D?

Legg spesielt merke til prisen på Canon EOS 20D nå etter at 30D har blitt lansert! ;)

5726406[/snapback]

Lenke til kommentar

Japanphoto får solgt en KM Dynax 5D til meg i morgen :) Stoler på at Sony følger opp garantiløftet sitt.

Jeg skal kjøpe meg bag, minnekort og lurer på UVfilter. Er det nødvendig med UVfilter? Hvorfor? Er det forskjell på kvalitet/produsenter og hva anbefaler dere?

Trenger jeg noe mer til å begynne med?

Lenke til kommentar
Japanphoto får solgt en KM Dynax 5D til meg i morgen  :) Stoler på at Sony følger opp garantiløftet sitt.

Jeg skal kjøpe meg bag, minnekort og lurer på UVfilter. Er det nødvendig med UVfilter? Hvorfor? Er det forskjell på kvalitet/produsenter og hva anbefaler dere?

Trenger jeg noe mer til å begynne med?

5727208[/snapback]

Et UV filter er nok ikke nødvendig , men jeg synes det er en rimelig forsikring mot støv og riper av objektivet.

Og det er nok forskjell på kvaliteten og jeg ville satset på Hoya HMC eller B&W sine.

Noen påstår at et filter forringer bildekvaliteten , men jeg har ikke opplevd det med mine filter. :)

Lenke til kommentar
Flyttes til "butikker og netthandel"

5727481[/snapback]

Snodig, vi har hatt lignende tråder tidligere som ikke har blitt flyttet ut av "digitale speilrefleks". For det er jo nettopp det denne tråden dreier seg om, digitale speilrefleks og prisutviklingen på disse. :hmm:

Lenke til kommentar

Dette er en ren informasjonstråd om priser i en spesiell butikk. Synes den passer best i "butikker og netthandel". Rapporter gjerne tråder du mener er feilplasser, så flyttes også disse om moderatoren som behandler rapporten er enig. Rapporter er veldig viktig, da vi ikke har muligheten til å gå gjennom alle tråder i forumet :)

Foresten skal uenigheter på moderatoravgjørelser tas med den aktuelle moderatoren i PM, og ikke i forumet.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Tenker på hvor fort utviklinga har gått mht digitale speilrefleks. Tenkt dere bare for noen få år siden med de stive prisene og hvilken revolusjon canon 300d var. Og nå kan du med 9000,- velge blant 8 digitale speilrefleks kameraer på japanfoto, eller hvis du har 7000,- kan du velge blant 5. Det er egentlig ganske sprøtt hvor mye man får nå for penga. 20d for 8999,- og 6999,- for Dynax 7d er jo bare helt drøyt bra pris. Dette er gode dager for de som er ute etter et digitalt speilrefleks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...