Frayzer Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Eg lurer på om dell fikser pcer som har utgått garanti. Eg kontakta komplett og dei sa at dei ikkje liker å fikse Siden dell er dei einaste som har dell hardware korleis eg skal gå fram for å få til dell til å fikse pcen.? det gjør ikkje noe om det koster penger. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 vel, det er vel bare å ringe dell og spørre? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Du har 5 års reklamasjonsrett på en pc,,, Spørsmålet er om det er et hardware problem eller software... Er det mer enn 5 år, hør med noen som kanskje har litt peiling og la dem sjekke, blir billigere... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Er det en reklamasjons-reparasjon det er snakk om eller reparasjon etter selvforskyldt skade/hårdhendt håndtering av maskinen? Det finnes verksteder som f.eks Infocare som håndterer maskiner fra mange produsenter. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Dell reparer maskiner som ikke har garanti men det koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå