g@bb@ Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 Syns nesten vi måtte ha en tråd hvor vi poster våre bilder fra mobilen. Men vi må ha noen regler for denne tråden: REGLER FOR POSTING 1) Vi holder oss til litt seriøse bilder. Dvs ikke bilder av store munner og grimaser. 2) Ikke bare post i vei, men gi en kommentar til bildene dine. 3) Hver post MÅ ikke inneholde et bilde, men ogsåp kritikk, enten det er god eller dårlig. Let the posting Begin! Lenke til kommentar
smh Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 Fint bilde tatt av hunden min ein ferie dag. Bildet er tatt med ein Sony Ericsson P800 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 Tatt på togstasjonen i Glasgow (tror jeg), med en SE T630 gjennom en kikkert. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 Mobilbilder kommer når man irriterer seg grønn for at man ikke hadde med kamera den gangen... Brobildet, store dimensjoner å smålig abstrakt... Var allefall morro jobboppdrag... Katt med mus var litt morsomt, fryktelig så overlegen kattene blir når de har fanget egen mat/lekekamerat.... Mobil Nokia 6610, ikke mulig å få et skarpt bilde med den... Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 Bilde tatt med Nokia 6600 i programmet PhotoAcute. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 9. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Noen bilder her også: Nokia 6230: Ku (gammal avatar) SE K750i: Macro-blomst. Elg. Enda en elg. (Gjennom kikkert). Nok en elg. (Gjennom kikkert). Moskus. (Gjennom kikkert). ...og selfølgelig: Nåværende avatar. (Gjennom kikkert). Edit: Men nå har jeg kjøpt meg Eos 350... blir nok noen bilder med det isteden... Endret 10. mars 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå