qtip Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Skal på kurs i India og lurer på å bruke Skype for å ha kontakt med de hjemme. Er det noen som kan anbefale headset m/mikrofon til en ikke for høy pris som vil fungere? Qtip Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg bruker selv Koss SB45, som jeg er svært fornøyd med. Den er kanskje litt stor, men om man også skal bruke headsettet til musikk er det en god løsning. Lenke til kommentar
qtip Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg bruker selv Koss SB45, som jeg er svært fornøyd med. Den er kanskje litt stor, men om man også skal bruke headsettet til musikk er det en god løsning. 5726177[/snapback] Hva med denne: Creative Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Så greit ut det. Hadde også fått ganske bra kommentarer, så det er nok et greit kjøp om du liker headset med bøyle bak hodet. Jeg hadde noen lignende som fungerte greit, men som ble byttet ut pga musikk.. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Hvis du ikke har den helt store båndbredden er det ikke nødvendig med noe dyrt utstyr. Btw er det ITT du skal på? Endret 11. mars 2006 av Spetsnaz Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg har brukt både dyre og billige headset på Skype og konkludert med at lyden både hos meg og de jeg snakker med ikke er merkbar forskjellig. Sats heller på et headset du tror vil være komfortabelt om du skal snakke lenge om gangen. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 noen som vet om håndsett til skype som funker på mac? finner ingen i norge, selv ikke på macbutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå