Hagforce Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Ok, da får jeg teste slackwaremedfluxboxellerxfce :!: Finnes det en egen installasjon for dette, eller må en mekke selv? Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Ok, da får jeg teste slackwaremedfluxboxellerxfce :!: Finnes det en egen installasjon for dette, eller må en mekke selv? 5760931[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=489817 Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Nice Får prøve dette da.... Har ikke net forb på maskinen, går det bra? Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det går fint (er bare å laste ned CD1 og evt. CD2 hvis du trenger KDE). Lenke til kommentar
puts Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Bare sånn for the record; du kan installere DSL på harddisken ved å høyreklikke på skrivebordet og finne ett eller annet åpenbart valg Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Ja, jeg installerte det på hdd.... Men det virker ikke som det lagrer noen instillinger som jeg gjør allikevel? Det fungerer kanskje ikke som andre dist.. Har ikke undersøkt så mye. Men det er jo lynraskt da Men kan jo ikke bruke det nå det er som dette... Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Ok, får teste den da.... Blir det andre boller? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg trenger en bra VPN klient til DSL.... Ser ikke ut til å være noen innebygget, heller ikke i pakkesystemet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå