firberblad Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei Har ved flere anledninger observert en flystripe, noen huler pluss litt småting når jeg flyr fra IF til Menethil. Ligger sånn ca midt oppå fjellet. Mitt spørsmål er da, Hvordan i huleste kommer jeg meg opp dit? Syns til og med at jeg så en "grifon station" der oppe. Er det i det hele tatt mulig å komme seg opp dit? Lenke til kommentar
Agla Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Før forrige patchen car det mulig å "wallclimbe" fjellet for å komme opp dit, men fjellklatringen ble regelrett nerfet, men jeg har hørt det skal fortsatt være mulig å komme opp dit. Og nei, det er ikke noe annet enn severdigheter der oppe. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Takker for svaret. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 er ypperlig farmested for mage for linen cloth . Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Før forrige patchen car det mulig å "wallclimbe" fjellet for å komme opp dit, men fjellklatringen ble regelrett nerfet, men jeg har hørt det skal fortsatt være mulig å komme opp dit. Og nei, det er ikke noe annet enn severdigheter der oppe. 5726002[/snapback] Det er fortsatt mulig, du bare bruker samme veien som når du skal opp på toppen av IF. Lenke til kommentar
Demonic Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er fortsatt mulig, du bare bruker samme veien som når du skal opp på toppen av IF. 5726645[/snapback] Dette er ikke mulig etter pach 1.9 Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er fortsatt mulig, du bare bruker samme veien som når du skal opp på toppen av IF. 5726645[/snapback] Dette er ikke mulig etter pach 1.9 5726740[/snapback] Joda, slow fall og epic mount, kjempe lett Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvordan komme til toppen av IF da? Lenke til kommentar
Demonic Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er fortsatt mulig, du bare bruker samme veien som når du skal opp på toppen av IF. 5726645[/snapback] Dette er ikke mulig etter pach 1.9 5726740[/snapback] Joda, slow fall og epic mount, kjempe lett 5728143[/snapback] Vennligst forklar Lenke til kommentar
Wice Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Slow fall er en mage spell, som gjør er mye lengere i lufta, mindre tyngdekraft, Hopper man på epic mounten da, så kan du hopper over der du egentlig skulle gått over. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Man kan bruke Noggenfogger også da. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 som prest med levitate er det piece of cake å komme seg dit.... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 noen som kan poste en film elns av hvordan de kommer opp etter wallclimb nerfen? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Tror ikke det er mulig å komme seg til toppen av IF, etter patch 1.9! Så derfor er det veldig vanskelig og komme seg til den flystripa! Jeg var oppe på toppen av IF et par ganger før patchen og jeg var også på den flystripa, men etter patchen er det umulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå