Gå til innhold

Komme til flyplassen i Dun Morogh

Anbefalte innlegg

Hei

Har ved flere anledninger observert en flystripe, noen huler pluss litt småting når jeg flyr fra IF til Menethil. Ligger sånn ca midt oppå fjellet. Mitt spørsmål er da, Hvordan i huleste kommer jeg meg opp dit? Syns til og med at jeg så en "grifon station" der oppe. Er det i det hele tatt mulig å komme seg opp dit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før forrige patchen car det mulig å "wallclimbe" fjellet for å komme opp dit, men fjellklatringen ble regelrett nerfet, men jeg har hørt det skal fortsatt være mulig å komme opp dit. Og nei, det er ikke noe annet enn severdigheter der oppe.

Lenke til kommentar
Før forrige patchen car det mulig å "wallclimbe" fjellet for å komme opp dit, men fjellklatringen ble regelrett nerfet, men jeg har hørt det skal fortsatt være mulig å komme opp dit. Og nei, det er ikke noe annet enn severdigheter der oppe.

5726002[/snapback]

Det er fortsatt mulig, du bare bruker samme veien som når du skal opp på toppen av IF.

Lenke til kommentar
Det er fortsatt mulig, du bare bruker samme veien som når du skal opp på toppen av IF.

5726645[/snapback]

Dette er ikke mulig etter pach 1.9 :(

5726740[/snapback]

Joda, slow fall og epic mount, kjempe lett

Lenke til kommentar

5726645[/snapback]

Dette er ikke mulig etter pach 1.9 :(

5726740[/snapback]

Joda, slow fall og epic mount, kjempe lett

5728143[/snapback]

Vennligst forklar :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er mulig å komme seg til toppen av IF, etter patch 1.9! Så derfor er det veldig vanskelig og komme seg til den flystripa! Jeg var oppe på toppen av IF et par ganger før patchen og jeg var også på den flystripa, men etter patchen er det umulig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...