Co[]V[]bster Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg bare lurer på hvem som er best... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Det lurer alle vi andre på også - det er derfor det finnes åttehundreogsyttiseksten andre poster som tar opp akkurat det samme ... PS: Du finner dem sikker hvis du søker litt ... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 XP er uten tvil best. Men det sier seg jo selv.. det er jo nyere! :smile: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Om det er nyere eller ikke har vel liten relevanse egentlig... Jeg sitter fremdeles med 98 jeg...og det er mange gode grunner til det. Lenke til kommentar
KnaSan Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Windows 2000 er helt klart et par-tre hakk bedre en XP. xp har plenty med feil og f...skap, mens 2000, da særlig 2000 proff, er meget mere stabil. Det med at nytt er best uansett hva er uansett ganske dumt å tenke... KnaSan Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg syns WinXP er mer stabilt enn Win2k, men når man velger mellom Win2k og WinXP så er det mer smak og behag. Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Kjørte 98 se en god stund... Men etter ett par mnd så klikker det.. Samme hver gang.. ME tar det vanligvis 1 uke - 1,5 uker så er det i dass! 2000 var det masse spill som ikke funka og sånn for meg. Det var kanskje noe jeg gjorde galt, men samme det jeg fikk et dårlig inntrykk som gjør at jeg ikke liker det! Og siden jeg ikke har lyst (og da kanskje ikke klarer) og vede ut på en reise med linux, så endte jeg opp på xp.. Som jeg faktisk er ganske fornøyd med. Er kanskje ett av dem beste mot internett og det er ikke så gæærnt til spilling/billdered. heller! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 jeg har prøvd winXP aldri mer! får 2k i morra, det er mye bedre, vet om en som hadde uptime på 30 dager med 2k jeg, og da surfet, spilte han og alt det som man bruker å gjøre med en pc. det var med sp1, og nå finnes jo sp3 som gjør 2k mye mer stabilt. jeg ville valgt 2k hadde jeg vært deg :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 19:42, skrev fondus:vet om en som hadde uptime på 30 dager med 2k jeg, og da surfet, spilte han og alt det som man bruker å gjøre med en pc. WOW! Du vet om en... Det kan jeg love deg at jeg også klarer med XP hvis jeg vil ha PC'en på 24/7. Den eneste grunnen til at jeg ikke har uptime på flere måneder er at jeg "multibooter", at jeg slår av når jeg sover, og at strømmen går. Det skyldes aldri at det klikker! Win2k og XP er de klart beste OS'ene, men XP er et par hakk bedre enn 2k. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 XP er uten tvil best, nyest er det oxo. Eneste som er noe møkk er att ikonene er store som epler. Men dette kan jo endres på. Hehe :wink: Men som sagt er det att under XP kan du ikke spelle GTA2 :sad:((( *lei seg* Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Vet ikke hvem som er mest stabil av 2k og xp, men de har begge sine fordelere. Driver du med video og multimedia som feks spill, da er xp klart det beste valget siden det er bedre optimalisert for det. Har selv xp professional som fungerer smertefritt. Kjenner 4-5 pers som kjører det og som ikke har noen problemer. Så jeg vil anbefale på det sterkeste Xp- professional. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: : Men som sagt er det att under XP kan du ikke spelle GTA2 :sad:((( *lei seg* Å jo da det kan du det. har ikke noen link til deg, men det er en eller annen patch som fikser det. Har det installert på en xp-maskin og det funker som bare f.. :smile: Lenke til kommentar
BitterCube Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Spiller du mye så bruker du XP!!! du får bedre fps i spill når du bruker xp..... Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 10:44, skrev BitterCube:Spiller du mye så bruker du XP!!!du får bedre fps i spill når du bruker xp..... De som ikke spiller fullt så mye er vel også interessert i bedre framerate? :wink: Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 here we go again... Lenke til kommentar
BitterCube Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 nei men så snakka jeg til de som spiller mye da.... hmmm...sist jeg sjekka så var vel dette gamer forumet....rare greier.... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 XP har fungert flott for min del. Etter at jeg skrudde av den grelle blå Luna-looken, natch. Krasjer aldri, med mindre det er en konflikt i systemet. Beste Windows til nå. Det eneste XP mangler, er god MS-DOS-support. På den annen side, det rocker å multiboote med MS-DOS 6.22! Lenke til kommentar
z10an Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Windows XP har best "ütsende" (Look & Feel) (Grensesnitt) menn mest "bøgs" og shit det er ganske ustabilt med andre ord, sjøl om du opdatterer det hundre ganger. Windows 2000 er mer stablit men har ett kjedlig og grått utsende.. så jeg bytter OS anne hver månde :razz: Lenke til kommentar
BitterCube Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 XP er fader ikke mye ustabilt.....win2000 er like ustabilt i hvertfall..... Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Min erfaring sier at Win2000 er mest stabilt, WinXp kommer tett opp mer er ikke der helt enda, en SP til så kanskje den er en seriøs utfordrer til Windows 2000. En annen ting er driversupport, der er W2k overlegen (kommer jo selvfølgelig av at det er eldre), og jeg har også lest at SCSI virker "som det skal" i 2000, det dårlig ytelse i Xp, har ikke undersøkt om det ble fikset i SP1 (det er aktuelt siden jeg har scsi selv). XP har også en masse finurlige funskjoner som skal "hjelpe" brukeren, dette er irriterende for avanserte brukere og sikkert en del "vanlige" mennesker også =P Det er det jeg har opplevd så langt, jeg jobber med PC'er daglig og er borti og makker med alle mulig konfigurasjoner av hardware og software. Altså ikke basert på hva jeg og naboen har erfart :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå