XmasB Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvorfor får jeg ikke fjernet orddeling i MS Word 2000. Jeg prøver å skrive "Tilbords" i forbindelse med et kort jeg skal lage, men det tillater ikke Word. Neida, det SKAL hete "Til bords". Normalt så ville jo dette være greit, ettersom det er grammatisk riktig. Men jeg referer nå til butikkjeden ved samme navn. Innbiller meg selv at jeg stort sett skriver greit, så jeg ønsker egentlig ikke ha på noen rettefunksjoner fordi de skaper mer bry enn glede. Så hvordan fjerner jeg dette? Jeg søkte på Hjelp-funksjonen. Der fant jeg en innstilling for å skru av orddeling. Det hjalp ikke. Jeg har også skrudd av stavekontroll og grammatikk-hjelp. Mine innstillinger: Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Nå har jeg ikke word på maskinen, men se etter autokorrektur. EDIT: Regner med at problemet var at Word automatisk rettet det opp for deg, ikke bare påpekte "feilen". Endret 9. mars 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Der var den ja! Takker og bukker. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Den orddelingsfunksjonen du fant først der er i forbindelse med linjeskift. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, jeg mistenkte det. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det er den jævligste avataren jeg har sett, xmasb . Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Takker All ære til Hasselhoff... lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå