Oovz Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Som en særdeles erfaren shisha-entusiast kan jeg støtte opp om det som har blitt sagt om systemet tidligere. Hvis du liker det anbefaler jeg å investere i en større en. Jeg og en kompis har tre shishaer nå, og vi hadde hatt fem hvis ikke to hadde vandret videre til de evige jaktmarker. For å skryte, og å vise deg hvordan det SKAL se ut når du røyker, legger jeg ved et bilde. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 frukttobakk kontakt lokal tobakkforhandler Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Oovz: Den der va huge! Den så jo enkelt og greit bare fantastisk god ut Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Sånn bruker jeg pipa mi, kan hende det er feil, men det funker for meg ; Tobakk og kull i brønnen, pakkes i aliminiumsfolie som du stikker hull i for lufting. Kullet skal altså være rødglødende når du legger det oppå tobakken...også er det bare å trekke... åpne ventilen med gjevne mellomrom og blås ut den røyken som blir liggende igjen i bongen... Hvis du har en liten brønn med no ''space-tobacco'' så kan du bare bruke lighter til å fyre for hvert trekk... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Vannpipe er digg Noen som vet hvor man kjøper det btw? Endret 10. mars 2006 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Vannpipe er digg Noen som vet hvor man kjøper det btw? 5733359[/snapback] Du kan få kjøpt det en del steder i Oslo. Youngstorget er et sted å begynne, selvom man ikke finner det helt store utvalget der. Dog er bodene der et fint sted å handle funky tobakk-smaker. Ellers har man en liten butikk rett ved trikkestoppet som heter Hausmanns gate. Er rett rundt hjørnet fra den Narvesen-butikken som ligger der. Hvis man ikke vil gå dit heller, finnes det en butikk ved jernbanetorget som heter Shangri-La hvor de selger shishaer og tobakk. Vanskelig å unngå å legge merke til den, de har et stort rødt neon-skilt som blinker. Min erfaring er dog at du kjøper de feteste shishaene i utlandet. Jeg fant en tøff en i London, og den på det bildet jeg postet ble kjøpt i Tyrkia. Der er det billig også. For litt fun-facts om vannpiper, sjekk ut denne linken. Lenke til kommentar
divemaster Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 He He, sopp i lungene, du kan nok få ganske så mye værre ting i lungene dine enn sopp av å røyke vannpipe. Att du får sopp har jeg ikke noe stor tro på, da må du iværtfall teipe fast pipa på ryggen, å suge på den konstant i noen uker. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 hehe, satan røyka jevlig i kveld! konge fet! elsker vannpipe med pluss alkohol Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 puff-puff 5726021[/snapback] :!: Lo godt av den...muligens fordi klokka er 04:00 og jeg er overtrøtt.. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Noen som vet hva effekten blir av å ha sprit istedenfor vann ? http://blink.dagbladet.no/user/files/d/da/daffa/DSC00011.JPG Endret 6. mai 2006 av Daffa Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Dere må prøve å fukte tobakken litt Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Røyker bare frukttobakk, som er veldig fuktig fra før BTW: www.shangri-la.no Der får dere kjøpt tobakk, kull, vannpipe o.l (Men det er jo norske priser.. :/) Endret 6. mai 2006 av Daffa Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Røyker bare frukttobakk, som er veldig fuktig fra før Stemmer, den er vel litt fuktig hvis den er nogenlunde fersk Flere nettsider hvor de selger piper hadde vært fint! Det er litt dyrt i Norge Lenke til kommentar
the man2 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 jeg har et spørsmål jeg å er det tobakken som får det til å smake?? Lenke til kommentar
Louaaa Skrevet 24. oktober 2015 Del Skrevet 24. oktober 2015 Må man ha tobakk får å røyke vann pipe eller? Går det med bare kull? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå