kakemonster7 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har en vannpipe stående som jeg kjøpte i egypt for noen år siden... Hadde vært litt kult å prøve og fyre den opp, og se om den virker... Hva er det jeg trenger? Har tobakk, som fulgte med da jeg kjøpte den... Noen som kunne sette opp en lite "guide" eller noe sånt? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du heller vann opp til et vist punkt. Og vakumet du skaper inni pipa gjør av røyken kommer ut fra den tingen jeg ikke vet hva heter. Men pass på, ved bruk av vanlig rulletobakk, så er sjansen stor for at du får et nikotinsjokk du aldri har hatt før. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du bare går in på Google, søker på 'waterpipe guide'... Jeg fant noe her jeg. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Legg ut bilde av den da Har du mulighet til å legge is i den? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Er bare en sånn liten en... Men jeg så to ting i den guiden Newt32 linka til som jeg ikke har. Det var et sånn slags lokk til å ha øverst.. Over den brune greia på bildet lissom.. Det andre tror jeg var en slags klemme.. Er disse to tingene viktig? @Cultofluna: Hva mener du med legge is i den? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Neida. Bare fyll opp med vann og det du skal røyke og sug i vei Edit: De større pipene har mulighet til å ha is i seg så røyken blir helt nedkjølt før du suger den i deg. Det ender opp med ca 3 doblet effekt og nytelse Endret 9. mars 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Men den må vel tennes på, på en eller annen måte, eller noe sånt? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Fyll vann i vasen slik at det rekker et par cm opp på røret. Stapp tobakk i brenneren og dekk med aluminiumsfolie. Lag noen hull i folien med en gaffel eller noe. Legg glødende kull oppå folien med klypa, og fyll på med mer, snu etc for å holde fyren ved like. puff-puff Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dekk med aluminiumsfolie? wtf? Regner med risten i pipa er bra nok. Og du dekker ikke til tobakken. Legg tobakken i pipa, fyr på mens du suger og du er igang Er det ikke rist i pipa eller den er kansje for grov? Dekk bunnen på rista med aluminiumsfolie, stikk masse hull med en nål til du har godt nok trekk. Putt deretter i tobakken og røyk i vei. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du er klar over at alufolie ikke er bra for kroppen? Leste om det på freakforum tror jeg. Og jeg tror nok det holder med et trekk. Spørs jo hvordan tobakk han røyker. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Er tobakk bra for kroppen da? Blir nesten shit the same. Alle piper som blir laga til privat bruk har som oftest en rist laget av aluminiumsfolie. Og noe mer skadelig for kroppen enn tobakken er det ikke. Edit: Er forresten minimalt med aluminiumsfolie du får i deg siden du faktisk ikke brenner den. Endret 9. mars 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
lperik Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Funker fint med aliminiumsfolie, men det beste er jo selvfølgelig egnede rister, fåes kjøpt på de to butikkene i sidegata til karl johan helt nederst. Har du ikke prøvd før så får du nok grei smell i skallen Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg røyker vannpipe omtrent vær helg og det eneste vi gjør er å ta isvann litt over selve røret som kommer ned(slik at det bobler i vannet). Så fyrer vi opp med en passelig mengde vannpipe tobakk(ikke press den i sammen, men legg den løs). Så tar du folie over tobakken og så kull oppå foliet. Slik at når du trekker så går varmen fra kullet ned på tobakken slik at den brenner litt og så ned i vannet. I vannet blir røyken kjølt ned og så får du en deilig smak i munnen Jeg anbefaler eple tobakk. Og nikotin nivået er ikke noe særlig høyt. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 sant det. Røyker vannpipe jeg og M;) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vannpipe er enkelt og greit namm! En stor vannpipe der røyken tilslutt siger igjennom is er orgasmisk.. Helt seriøst Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Hehe.. Ok.. Får vel prøve det en gang da... @Vighilicious: Takk for ålreit "guide".. Skjønte litt mer nå... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 prøvde hjemmelaget vannpipe med sprit en gang.. tror aldri jeg har hosta så mye ^^, Lenke til kommentar
Peep Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 prøvde hjemmelaget vannpipe med sprit en gang.. tror aldri jeg har hosta så mye ^^, 5727354[/snapback] :!: :!: Lenke til kommentar
exs Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 bør jo også nevne at men kan få sopp i lungene av og røyke på vannpipe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå