Joachim_F Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Playlogic har nå lansert en stor demo av det middelalderske actioneventyret Knights of the Temple 2. Les mer Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 spillet har kanskje ikke denne beste grafikken eller gameplay etter andre folks mening. Demoen var kort, noe som jeg ser på som ett -, fordi jeg synes ikke denne demoen var nok til å bedømme hvor bra spillet er eller om det er verdt å kjøpe selv demoen var artig og underholdene. likte spillet og ble litt fristet selv om jeg er usikker på spillet pga kort demo Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Nå fikk ikke jeg prøvd det spillet så veldig lenge på grunn av en dum PC som stadig liker å tulle seg, men jeg syns hvertfall kontrollsystemet var utrolig tullete, det sammen med at kamerastyringa kanskje er det verste jeg har vært borti, jeg ble ikke akkurat fristet, av det lille jeg fikk spilt. Endret 25. mars 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg