Gå til innhold

Dette liker jeg med Chess!


Anbefalte innlegg

 

Jeg synes ikke en mobiltelefon er viktig når man er i skog og mark. Har man behov for å ringe venner og kjente når man er på fjelltur? Nødnummeret kan man uansett ringe uavhengig av om man har netcom abo, og bare telenor-nett tilgjengelig...

5738437[/snapback]

 

Dette syntes jeg var et tøvete poeng, som Alastor nevnte har mange hytter o.l. som ligger i ulendt terreng, og skal du forvente å sitte uten dekning der bare fordi mobiltelefon ikke er viktg når man er i skog og mark? Eller eventuelt drar på telttur? Har selv Netcom og klarer meg fint med dekningen deres, men syntes likevel det er hyggelig å kunne ringe familie, venner og bekjente hvis jeg føler for selv om jeg på skogstur..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, alle har sine behov. Personlig synes jeg det er skikkelig deilig å ikke være tilgjengelig når jeg er på tur. Da kan man virkelig koble helt av...

5739953[/snapback]

Det er forskjell på å være på tur en søndags ettermiddag i marka i oslo og å være på hytta i påsken :). Det var sistnevnte jeg mente - og en rimelig stor andel av norges befolkning har nettopp hytter og ferieturer rundt i norsk utmark.

 

Da er det greit med dekning :).

Lenke til kommentar

ting som jeg ikke liker ved chess:

 

1. spesialpris å sende sms til utenlandske nummer (dyrt!), netcom har samme pris uansett hvilket land du sender sms til.

2. ingen mulighet såvidt jeg vet å motta sms sendt fra epost (gratis for de som sender, jeg betaler 10kr i måneden for å motta / netcomtjeneste)

3. ingen mulighet til å sende sms fra "minside / dinside" slik som hos netcom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...