Gå til innhold

Hjelp. Jeg trenger 14 Analog adaptere til i morgen, Mandag.

Anbefalte innlegg

Altså 14 stk. boks som gjør at man kan bruke analogt modem/utstyr på ISDN linje.

Må kunne leveres/hentes i Oslo.

Jeg vet disse selges hos de fleste tele/data forhandlere. Men de har som regel bare 0-2 på lager å det hadde vært greit å sluppet butikk-orientering i hele morgen, for det har jeg ikke tid til.

Hadde blit kjempeglad hvis noen (visste om noen som) hadde 14 på lager i Oslo.

ISDN telefoner med innebygget analog adapter er også av interesse.

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at jeg kan levere 14stk mandag. Jobber i Falken Alarm, der vi bruker de til alarmene.

Vi bruker de beste på markedet, dvs TeleS sine. Kan programmeres som hussentral, viderekobling av samtaler, sette forskjellige nummer på forskjellige utganger osv. Går på 12V. Ble solgt på Telehuset for 1999,- en gang husker jeg. Vi selger de for 990,- da dette kun er tillegsutstyr for oss vi ikke skal tjene på. De er klare til bruk, dvs. du slipper å programere den for å få summetone på utgangene. Norsk bruksanvisning, og enkel i bruk. Går på 12V DC. RJ-11 på analogutgangene (små) og RJ-45 på ISDN (standard).

Lenke til kommentar

Litt mer oversiktlig info her:

Denne blir blant annet brukt av Telenor (Bravida), Falken alarm (til alarm da denne fikser backup) og mange andre.

- Flere TELES.iTA-bokser kan kobles til ISDN-linjen

- Funksjonene kan overvåkes ved hjelp av 4 LED-indikatorer

- Hver enkelt analogport kan tildeles sitt eget telefonnummer (MSN)

- Interne samtaler UTEN kostnader

- Viderekobling internt eller eksternt

- Sett på vent, parker-og-innhent, overføre anrop, tredjeparts konferanse ("3 på linjen")

- Alle viktige funksjoner er beskyttet med PIN-kode

- Viktige funksjoner som f.eks. viderekobling kan fjernstyres

- Personlig tilbakeringing gir autoriserte brukere tilgang til å ringe ut fra TELES.iTA

- Programmering ved hjelp av tilkoblede analoge telefoner

- Selvtest ved oppstart

- liten

Jeg jobber i Oslo, så levering der er ingen problem.

Dette er ting vi har på lager stort sett, så det må jeg sjekke hvis det blir aktuelt...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-22 21:28, skrev SirHartge:

DEtte er strengt tatt ikke noe som hører hjemme på forumet her, men siden saken er løst så er da det bra:)

I høyeste grad!

For èn gangs skyld er det en fyr som har et helt konkret og definert problem - og det blir løst utrolig smidig ...

Hardware trenger flere slike saker ... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...