Sliver Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Altså 14 stk. boks som gjør at man kan bruke analogt modem/utstyr på ISDN linje. Må kunne leveres/hentes i Oslo. Jeg vet disse selges hos de fleste tele/data forhandlere. Men de har som regel bare 0-2 på lager å det hadde vært greit å sluppet butikk-orientering i hele morgen, for det har jeg ikke tid til. Hadde blit kjempeglad hvis noen (visste om noen som) hadde 14 på lager i Oslo. ISDN telefoner med innebygget analog adapter er også av interesse. [email protected] Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Regner med at jeg kan levere 14stk mandag. Jobber i Falken Alarm, der vi bruker de til alarmene. Vi bruker de beste på markedet, dvs TeleS sine. Kan programmeres som hussentral, viderekobling av samtaler, sette forskjellige nummer på forskjellige utganger osv. Går på 12V. Ble solgt på Telehuset for 1999,- en gang husker jeg. Vi selger de for 990,- da dette kun er tillegsutstyr for oss vi ikke skal tjene på. De er klare til bruk, dvs. du slipper å programere den for å få summetone på utgangene. Norsk bruksanvisning, og enkel i bruk. Går på 12V DC. RJ-11 på analogutgangene (små) og RJ-45 på ISDN (standard). Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Johnny: Hvem importerer dem til Norge nå som ikke BCS gjør det? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Litt mer oversiktlig info her: Denne blir blant annet brukt av Telenor (Bravida), Falken alarm (til alarm da denne fikser backup) og mange andre. - Flere TELES.iTA-bokser kan kobles til ISDN-linjen - Funksjonene kan overvåkes ved hjelp av 4 LED-indikatorer - Hver enkelt analogport kan tildeles sitt eget telefonnummer (MSN) - Interne samtaler UTEN kostnader - Viderekobling internt eller eksternt - Sett på vent, parker-og-innhent, overføre anrop, tredjeparts konferanse ("3 på linjen") - Alle viktige funksjoner er beskyttet med PIN-kode - Viktige funksjoner som f.eks. viderekobling kan fjernstyres - Personlig tilbakeringing gir autoriserte brukere tilgang til å ringe ut fra TELES.iTA - Programmering ved hjelp av tilkoblede analoge telefoner - Selvtest ved oppstart - liten Jeg jobber i Oslo, så levering der er ingen problem. Dette er ting vi har på lager stort sett, så det må jeg sjekke hvis det blir aktuelt... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Aner ikke. Vi kjøper ikke fra noe mellomledd (så vidt jeg vet) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Ok - ellers kan jeg bekrefte at det er de beste adapterne jeg også har vært i kontakt med - og for de som lurer - det er en del ... Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Vi har også vært borti endel adaptere, men disse har vist seg å være de beste og mest driftsikre. At du stort sett kan gjøre ALT med de er ingen minus. Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 18:12, skrev JohnnyKnoxwille:Regner med at jeg kan levere 14stk mandag. Jobber i Falken Alarm, der vi bruker de til alarmene. Jippi! Da krysser jeg fingrene og har svart på din mail. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 DEtte er strengt tatt ikke noe som hører hjemme på forumet her, men siden saken er løst så er da det bra:) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 [off topic] hehe, du var vist for sen med å stenge den da, Hartge.. jaja, bedre lykke neste gang [/off topic] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 21:28, skrev SirHartge:DEtte er strengt tatt ikke noe som hører hjemme på forumet her, men siden saken er løst så er da det bra:) I høyeste grad! For èn gangs skyld er det en fyr som har et helt konkret og definert problem - og det blir løst utrolig smidig ... Hardware trenger flere slike saker ... :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 03:42, skrev Dan Hansen:For èn gangs skyld er det en fyr som har et helt konkret og definert problem - og det blir løst utrolig smidig ... joa, men dette er ikke en kjøp/salgs plass. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Neivel? Hvor mange poster begynner ikke med; "hvor kan jeg kjøpe...?" Og hvor mange svar begynner ikke med; "det får du billigst..." Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 hsss... don't piss his lordship off now.... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hehe, nei kanskje ikke ... :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-23 07:19, skrev Dan Hansen:Neivel?Hvor mange poster begynner ikke med; "hvor kan jeg kjøpe...?"Og hvor mange svar begynner ikke med; "det får du billigst..." ok ok.. Du har ett poeng. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Litt pirkete kanskje - men hadde det vært motsatt - at Johnny startet tråden med å tilby - det hadde vært uakseptabelt da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå