Gå til innhold

Days Of Our Lives

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offa.. Husket at jeg så på dette for mange år siden.. da var det et eller annet om at Marlena var besatt av djevelen eller noe.... Må si at jeg syns dette er den tåpligste TV serien som noen sinne har blitt laget. Kanskje bare Glamour som er verre...

Ble ikke overrasket av å høre om en eller annen ond tvilling ingen har hørt om før de dukker opp i serien, som sto bak noe tull som skaper trøbbel for "orginalen".

Kan ikke snakke for alle, men dette er hvertfall min mening :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Følger med på serien, synes det er synd at den kanskje skal legges ned! Den har jo gått siden 1965...

Den kan være lite lokisk, og det kan være mye man kan irritere seg over, men følger med, likevel ;P

Er stort sett hjemme, pga uførhet/sykdom, så det blir endel TV...

Lenke til kommentar

Hei, Raste:) Kanskje jeg har misforstått, da! Har lest på en annen side: "Save days of our lives", så jeg trodde hele serien skulle legges ned, jeg! Håper den vil fortsette å gå! ;) Vi ligger jo 4 år etter USA. Ser at skuespilleren som spiller Belle, snart blir bytta ut. :( Har venta på at Belle og Shawn skal ende opp sammen, de passer så godt sammen. Synd at Belle snart blir bytta ut. Men den "Gamle" Philip kommer tilbake!

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Æsj, jeg hater at de bytter de ut. Da kan de heller fjerne de, syns jeg. Kjenner aldri igjen Jan etter de bytta henne ut, lurer alltid på hvem det er hehe

Enig.

Er jævla irriterende at noen av de "døde" er forsatt fanget. Har jo holdt på en stund.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...