Raste Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Endelig ble morderen avslørt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fikk selvfølgelig ikke sett det, får se reprisen i morgen. Men vet jo hvem morderen er da. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Offa.. Husket at jeg så på dette for mange år siden.. da var det et eller annet om at Marlena var besatt av djevelen eller noe.... Må si at jeg syns dette er den tåpligste TV serien som noen sinne har blitt laget. Kanskje bare Glamour som er verre... Ble ikke overrasket av å høre om en eller annen ond tvilling ingen har hørt om før de dukker opp i serien, som sto bak noe tull som skaper trøbbel for "orginalen". Kan ikke snakke for alle, men dette er hvertfall min mening Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fy fader, dem har ennå ikke avslørt det i serien. Tragisk kjedelig for tiden nå Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kjeeeeeedelig at de holder på med morderen enda. Get it over with! Lenke til kommentar
DragonEye Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Følger med på serien, synes det er synd at den kanskje skal legges ned! Den har jo gått siden 1965... Den kan være lite lokisk, og det kan være mye man kan irritere seg over, men følger med, likevel ;P Er stort sett hjemme, pga uførhet/sykdom, så det blir endel TV... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Legges ned? Så vidt jeg vet så skal den ikke det, men ikke sendes på hovedkanalen som dem har sendt den i de årene. Lenke til kommentar
DragonEye Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei, Raste:) Kanskje jeg har misforstått, da! Har lest på en annen side: "Save days of our lives", så jeg trodde hele serien skulle legges ned, jeg! Håper den vil fortsette å gå! Vi ligger jo 4 år etter USA. Ser at skuespilleren som spiller Belle, snart blir bytta ut. Har venta på at Belle og Shawn skal ende opp sammen, de passer så godt sammen. Synd at Belle snart blir bytta ut. Men den "Gamle" Philip kommer tilbake! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jepp, men den Gamle Philip er det lenge til han kommer tilbake. Belle blir vel byttet ut i denne mnd eller neste. Så blir hun byttet mot en, men hun fikk sparken etter 14 dager så kommer det en ny igjen, Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jepp, men den Gamle Philip er det lenge til han kommer tilbake. Belle blir vel byttet ut i denne mnd eller neste. Så blir hun byttet mot en, men hun fikk sparken etter 14 dager så kommer det en ny igjen, Her i Norge?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 mhm. Tipper hun blir byttet ut om ca 1-1.5 mnd her. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Æsj, jeg hater at de bytter de ut. Da kan de heller fjerne de, syns jeg. Kjenner aldri igjen Jan etter de bytta henne ut, lurer alltid på hvem det er hehe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Æsj, jeg hater at de bytter de ut. Da kan de heller fjerne de, syns jeg. Kjenner aldri igjen Jan etter de bytta henne ut, lurer alltid på hvem det er hehe Enig. Er jævla irriterende at noen av de "døde" er forsatt fanget. Har jo holdt på en stund. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har ikke tid til å se på dool annet enn siste halvdel om onsdagene,men det virker ikke som om jeg går glipp av så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå