Gå til innhold

Days Of Our Lives

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvorfor jeg ser serien, men når jeg hadde ett friår fra skola så ble det ofte at jeg på days of our lives. Syntes ikke serien er så veldig bra, men hender at det er ganske spennede. Også er Belle så jævla hot ;P Akuratt nå så har det blitt så jævla jalla, med spøkelser ovv ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

En stooor spoiler på hva som skjer nå.. for dere som er virkelig redde og forskrekket over hva som skjer... :O

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
In 2003, the Salem Stalker began killing several people close to Marlena. After Tony was mauled by a tiger the Stalker set loose, it was revealed that Marlena was the person behind the murders. She continued to kill her friends, until her final victim Alice Horton called John and told him the truth. At the penthouse, John confronted Marlena, and she admitted the truth. After fighting over his gun, Marlena fell off of her balcony. When she awoke, she was given sodium pentathol, and again admitted to the murders. She was sent to jail, where she was shot and appeared to die.

Marlena wasn't really dead, and she awoke in her coffin calling for help, but Sami was the only one who heard her. After being buried alive, she found herself walking through a strangely deserted Salem Place, where she ran into Alice Horton. To her shock, she was living on an island version of Salem with all of her supposed victims. Eventually, other Salemites arrived on the island, trying to find their "dead" loved ones. Tony was revealed as the mastermind behind the attacks, having drugged Marlena and faked everyone's deaths in order to destroy all of Salem's great love stories.

As the captives attempted to escape, Tony caused a volcanic eruption, which in turn caused a tsunami. After John apparently killed Tony, everyone gathered on makeshift rafts to get off the island, which were capsized by the wave. The Coast Guard arrived and managed to rescue some of them, Marlena, Roman, Caroline Brady, Victor Kiriakis, Cassie Brady, Jack Deveraux, and Colin Murphy were all captured by Tony and presumed dead.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hvor har du lest det hen at John dør?

Ifølge DaysOfourlives offisiele hjemmesiden er han forsatt med.

Så det jeg også, men på den offisielle sidens forum whiner fansen over at han er død. Får det også opp på flere sider når man googler. Men er jo ikke umulig at han vender tilbake som alle andre i serien... står masse annet om f.eks. Stefano der også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...