hinduuu Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Vet ikke helt hvorfor jeg ser serien, men når jeg hadde ett friår fra skola så ble det ofte at jeg på days of our lives. Syntes ikke serien er så veldig bra, men hender at det er ganske spennede. Også er Belle så jævla hot ;P Akuratt nå så har det blitt så jævla jalla, med spøkelser ovv Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Jeg har faktisk sett på det et par-tre ganger den siste uka. Mamma har vekt meg omtrentlig når det starter, og en automatisk reaksjon er å skru på tven hjernedød underholdning, klager ikke jeg Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 27. august 2007 Rapporter Del Skrevet 27. august 2007 Haha, husker jeg så det når jeg gikk i 4.klasse.. Fikk ikke lov av mamma så da ble det enda mer gøy og snike meg til å se det.. Men selve serien suger jo og skuespillerne er dåårlige. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 En stooor spoiler på hva som skjer nå.. for dere som er virkelig redde og forskrekket over hva som skjer... :O Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor In 2003, the Salem Stalker began killing several people close to Marlena. After Tony was mauled by a tiger the Stalker set loose, it was revealed that Marlena was the person behind the murders. She continued to kill her friends, until her final victim Alice Horton called John and told him the truth. At the penthouse, John confronted Marlena, and she admitted the truth. After fighting over his gun, Marlena fell off of her balcony. When she awoke, she was given sodium pentathol, and again admitted to the murders. She was sent to jail, where she was shot and appeared to die. Marlena wasn't really dead, and she awoke in her coffin calling for help, but Sami was the only one who heard her. After being buried alive, she found herself walking through a strangely deserted Salem Place, where she ran into Alice Horton. To her shock, she was living on an island version of Salem with all of her supposed victims. Eventually, other Salemites arrived on the island, trying to find their "dead" loved ones. Tony was revealed as the mastermind behind the attacks, having drugged Marlena and faked everyone's deaths in order to destroy all of Salem's great love stories. As the captives attempted to escape, Tony caused a volcanic eruption, which in turn caused a tsunami. After John apparently killed Tony, everyone gathered on makeshift rafts to get off the island, which were capsized by the wave. The Coast Guard arrived and managed to rescue some of them, Marlena, Roman, Caroline Brady, Victor Kiriakis, Cassie Brady, Jack Deveraux, and Colin Murphy were all captured by Tony and presumed dead. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Ble litt sur når Sami ikke ble drept, hun skaper jo bare kvalme. Samtidig så er karakteren en fargeklatt som driver intrigene videre. Blir spennende å se episoden på mandag, Roman fjerner hockeymasken til morderen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Er det lenge igjen ti dem avslører stalkeren? Har jo holdt på i snart et halvt år Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 Uten Sami ville serien blitt kjedelig. Selv om jeg egentlig ikke liker henne, bare mas med hun hele tia. Tror dere Chole kommer tilbake da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 ja, hun kommer tilbake. Hun kommer og er der en stund. Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Halloooooo! Dette er jo bare tidenes hjerne-døde serie..Er det mulig!!? Hvis man har sett ett par episoder, har man sett dem alle, og så så lenge de har holdt på?? Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/I_gode_og_onde_dager Ligger fortsatt TV3 4 år etter USA...? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Ligger fortsatt TV3 4 år etter USA...? Ja, det kommer vi nok alltid til å gjøre... Nå er det veldig på tide at stalkeren blir avslørt. Det begynner å bli kjedelig.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Ja, det har vært om stalkeren siden sommeren, og det er så vanvittig kjedelig nå. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 ja, han morderen altså. hahaha ler meg skakk ihjel, de sloss scenen er så dårlige. Men hvem trur dere det er? først trudde jeg det var en av tvillingene. men wtf, var visst ikke det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vet hvem det er. Har lest det på days of our lives siden. Det er tvillingsøstren til Marlena, som heter Samantha. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Uff, har begynt å følge med på serien nå som jeg blitt syk... men det går vel over som det har gjort alle de andre gangene etter jeg har blitt frisk igjen Leste at John Black har dævva i serien i USA nå. Blir jo ikke det samme uten hans blikk Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Hvor har du lest det hen at John dør? Ifølge DaysOfourlives offisiele hjemmesiden er han forsatt med. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Hvor ble det egentlig av foreldrene til Chloe? Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Hvor har du lest det hen at John dør? Ifølge DaysOfourlives offisiele hjemmesiden er han forsatt med. Så det jeg også, men på den offisielle sidens forum whiner fansen over at han er død. Får det også opp på flere sider når man googler. Men er jo ikke umulig at han vender tilbake som alle andre i serien... står masse annet om f.eks. Stefano der også Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Jeg sitter og mimrer om den tiden da Lady in White gikk rundt i Aremid, Kristen Black og dobbeltgjengeren, og Marlena var fanget i Paris. Det var tider, det. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. november 2007 Rapporter Del Skrevet 29. november 2007 Haha.. Jeg er nødt til å se Hotel Cæsar, selv om jeg ergrer meg over hvor elendig den er hver bidige gang.. Samme her Så sykt bra serie og rakke ned på både karakterer og skuespillere, men likevel ligger det noe i bunn for at jeg ser videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå