samye83 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har skaffet meg ratt og pedal nå og ønsker et par gode råd til spill. Har allerede kjøpt gt4 og burnout revenge, men er det noen andre veldig gode bilspill som går bra sammen med driving force pro? Det er bare til å komme med forslag. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det funker til PC og, så hvis du har tenkt til det kan jeg anbefale disse, Richard Burdns Rally Flat Out Live For Speed GTR GTLegends Spørs jo hva du er ute etter da ... Lenke til kommentar
Geita Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Toca Race Driver 3 også kanskje? Vet ikke hvor mange grader det støtter. Men det finner du ut Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Ja, har tenkt til å bruke settet til pc'en min også Der kan jeg dra spill med rimelig bra grafikk. Takk for alle svarene så langt. Gleder meg som en unge til jeg mottar rattet. Da skal det bli mye kjøring fremover, hehe. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Toca Race Driver 3 også kanskje? Vet ikke hvor mange grader det støtter. Men det finner du ut 5725548[/snapback] Det støtter alle 900gradene rattet kan roteres, men det anbefales ikke, blir utrolig mye å styre med. Spesielt om man kjører med manuelt gir på girpaddene bak rattet :!: PS. Har ikke vært borti ett eneste PC spill som ikke har støttet 900grader rotasjon på ratet. Så lenge man legger inn gaming software fra Logitech og husker å endre innstillingene der, skal det fungere! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du kan også fikse på hvor stort rattutslag du vil ha, slik at du får maks styring etter 360grader. Så slipper du å slite deg ut :-P Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Ser at det kommer inn mange gode tips. Jeg har aldri kjørt med ratt bort sett fra spill steder. Får bare prøve meg frem, feile og lære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå