NSR9636 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hadde samme problemet selv, etter jeg byttet kabinett!!!! Har du sjekket om CPU'en er skadet??? Prøv med en annen CPU viss mulig... I mitt tilfelle trengte jeg bare å bytte CPU før maskinen var i orden igjen. Trodde hele tiden det var hovedkortet si skyld, inntil jeg ble rådet til å teste CPUen og fant ut at den ikke virket. Forresten så trenger man ikke store strømforsyninge!!!!! Hadde 250W før, hadde ikke noe som helst problem med den. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Tror heller ikke der er strømforsyninga. Jeg har da en 235watt strømforyning jeg og og kjører en harddisk, DVD-ROM, CDRW-ROM, 5 vifter og alt som står i signaturen selvfølgelig. Aldri noe problemer, stabilt som et fjell (!) Lykke til, håper du får fikset dette snart! Lenke til kommentar
Salasso Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Strømforsyningen er grei nok, mann. Ville kanskje sjekket over alle småledningene som skal opp til Power-knapp, etc., sjekke at alt sitter skikkelig (RAM, kabler) - og sjekk alt sammen en gang til for sikkerhets skyld... Har vært borti lignende tilfeller hvor stasen ikke har startet - har som regel vært en liten kabel som stod gal vei, eller noe... Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Takk for alle svar folkens! Til helga får jeg testet m/ 300w PSY el. (XP1800+, noe ram,,, :wink: Lenke til kommentar
Sikmu Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Vet om en kar som hadde akkurat samme problemet.. Sjekk at du har nok "spacers" under hovedkortet.. (at det ikke er kortsluttet noen plasser i kabinettet) Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Takk! alle sammen :smile: Synd att dene posten ble så barnsig, SORRY :wink: Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Har teste med anen strømforskyning "( 340w-. max load 360w.") Samme resultat! Jeg testet også med en annen prosesor. (men det er ikke sikert at den virker :sad: ) Jeg og en kamerat teste deler mot verandre (begge to har PC er som ikke starter. Kameraten mitt sit problem er at pcen starte oså bare surre vifta og det er svart skjerm. Grafik korte hans ble bytta med mitt gamle uten resultet 3skjermer er også testet. Kameraten min sender in HK et sitt og CPU'en til test hos komplett.no Så finner vi ut om det er i orden. LOZER :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå