Gå til innhold

Asus A7V-> PC'en vil ikke starte


LOZER

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har akurat kjøpt nytt HK, Ram,CPU &vifte......

 

-HK: Asus A7V 333 :grin: (m/USB 2.0 , uten RAID :sad: )

-RAM: Orginal PC2700 DDR333 cl.2,5 :smile:

-CPU: TBird 1,4 (brukt :wink: )

-Vifte: GlobalWin 1,6 (brukt :wink: )

 

Jeg har puttet dette inn i et ATX kabinett.

Da jeg hadde montert alt (riktig også, jeg er ganske sikker)skulle jeg starte opp. Det lyser såvidt litt i HDD LED,en Vifta Suser et halvt sekund også stille. ikke en lyd!!! Det samme skjer hver gang jeg prøver og starte opp.

 

PSY'en er en ATX 230W... :sad: ... litt lite... så jeg lånte kameraten min sin.. ATX, amd sertfisert 250W

Men det samme skjedde.....bare såvidt vifta går i gang.

 

Prosesoren er pent brukt, men kameraten min har hatt litt problemer med att maskina henger mens den arbeider hard... Det kom antakelig ann på litt dårlig kjøler :8

 

Takk for svar!!! :smile:

 

Hilsen LOZER

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut til at du har fått så mange svar Mikkel Sørum.Jeg scorte mål på fotballkampen i dag og vi vant 4 - 2.Er litt snufsete og sånn er ikke helt sikker på om jeg kommer på skolen i morra.

Har du øvd på tysk glosene ? Det har ikke jeg :-/ .

Ja ja jeg tror nå du må ha ny strømforsyning det kan vel ikke hvere noe feil med cpu en min ,vel?

Noen som spiller jk2 her? Isåfall er jeg den beste på HW forumet.Ser deg forhåpentligvis på FUSK i morra.og Mikkel:May The force be with you!

Edit:Skrivefeil.

Lykke til med og få svar sørum.

___________________________________________________

MVH

Sigurd K.Kvernmoen

Adminsrerende Direktør i SigsSoft ® ©

 

_________________

 

[ Denne Melding var redigert av: Mr.SS på 2002-09-22 19:09 ]

Lenke til kommentar

Ser du Mikkel det er strømforsyning!

 

Dere får unnskylde Lozer han er en 13 åring av en gutt som aldri grer håret sitt om mårran så det ser ut som et kråkereir( :smile: ) Han går bare og vanker rundt på skolen og han måtte komme til meg for og bygge pc (Kniiis).Han har kjøpt cpuen og vifta av meg :wink: .Oo i dag klikka han da per joar tog på håret hans(dobbel kniiis).

 

Skulle bare si til hw forumet at du er så negativ Mikkel (håper du skifter holdning snart).

--------------------------------------------------

MVH

Sigurd K.Kvernmoen

Administrerende Direktør i SigsSoft ® ©

Lenke til kommentar
Quote:


Mr.SS skrev (2002-09-23 16:45):

Ser du Mikkel det er strømforsyning!


Dere får unnskylde Lozer han er en 13 åring av en gutt som aldri grer håret sitt om mårran så det ser ut som et kråkereir( :smile: ) Han går bare og vanker rundt på skolen og han måtte komme til meg for og bygge pc (Kniiis).Han har kjøpt cpuen og vifta av meg :wink: .Oo i dag klikka han da per joar tog på håret hans(dobbel kniiis).


Skulle bare si til hw forumet at du er så negativ Mikkel (håper du skifter holdning snart).




Javel, Og hva er alderen din da. Du kan poste sånne meldinger i søppel avdelingen heller. :grin:
Lenke til kommentar

for noen bøøøøøg poster tidligere her....

 

en annen ting:

 

Din psu holder i lang rekke..... minimumen er på 200watt....

 

har hatt det samme problemet en gang og grunnen til at det skjer (vifte halv gang rundt) er pga. antistatisk elektrisitet... du har vært for lite forsiktig... ta flere forhåndsregler neste gang... hovedkortet har tatt kvelden.. send det inn til forhandler og si det var DOA....

 

det er helt klart hovekortet som har tatt skade.. ikke cpu eller ram, så de har du berga..

 

MVH

Alexio

Lenke til kommentar

_____________________________________________________

Kjetil Lura:

 

Javel, Og hva er alderen din da. Du kan poste sånne meldinger i søppel avdelingen heller. :grin:

 

_____________________________________________________

Helt enig! ! !

 

Er det sikkert at det er statisk elektrisitet??? Tok jo noen forhånds regler (tok av ullsokkene :smile: ).

 

Ossen er det og sende HKet tillbake til databutikken? Tester dem det der? det er jo ikke sikert det er defekt?

 

_____________________________________________________

Til Mr. SS

 

Det kan jo likesågot vert din statiske elektrisitet, må virklig si du er høy på pære...

 

"han har ikke penger" (Hvor lenge har du klaget over att du bare har 75 kr. i kronestykker???? HÆ!

 

Ha aldern din angår er du 5 dager eldere en meg! :cool:

_____________________________________________________

 

Kunne jo prøvd med et større PSY, bare for og teste... kunne lånt mister SS. sitt men nei!

(har aldri selv sett at han har skrudd opp kabinettet sitt)

Og jeg har kjent han i 13år.

Hadde Sigurd Kvernmoen vært litt tøffere så hadde han lånt bort sitt eget HK (som ikke er 100% sitt,engang)

 

 

Jeg for se hva jeg for gjort med probleme,,, får vel snart 698kr. fra iHANDEL.no

 

<LOZER>

Lenke til kommentar

Til Kjetil Lura:Det har ikke du noe med! :sad: !

Til Taper:Hvordan kan det være min statiske elektrisitet Mikkel rev? Jeg tok i Kabinetet vær eneste gang og det er jo du som går med såkalte "cubus klær" som bare er laget av hjemmestrikket ull :smile:.Jeg har ikke 75 kroner mikkel rev jeg har litt over 3000 tror jeg(ivertfall)."må virklig si du er høy på pære... "Skulle det kanskje stått:"må virklig si du er høy på pæra.." Kan du ikke og stave engang(***Newbie***).

Hva alderen angår Mikkel så ser du ut som en 7 - 8 åring mens jeg ser ut som en 13+ åring(tenker på klær,frisyre,holdning,oppførsel YOU NAME IT).

PSY=PSU HA HA!!

Du har ikke kjent meg i trætten år minst 10!

Og jeg er iverfall litt vettu og ikke låne strømforsyninga mi(du fikk jo låne den ene) på 350 watt til deg du ville sikkert bare ødelagt det også samt ekstra demontering monterings arbeid med kabler for meg :smile: :wink: .Og så klart jeg ikke låner bor KT3 Ultra kortet mitt det er jo altfor dyrebart til at du får røre/ødelegge det og mye arbeid for meg igjen (omtrent som og bygge pc).Kjøpte det til og med i Canada! (var der i sommer folkens " IT ROCKES").

Slå denne posten her du Mikkel ,men du greier nok ikke en gang og lese hele heller så,HA HA HA.

 

NB:skrev denne posten på 4:23 minutt.

Lenke til kommentar
Quote:


Mr.SS skrev (2002-09-24 15:54):

Til Kjetil Lura:Det har ikke du noe med! :sad: !

Til Taper:Hvordan kan det være min statiske elektrisitet Mikkel rev? Jeg tok i Kabinetet vær eneste gang og det er jo du som går med såkalte "cubus klær" som bare er laget av hjemmestrikket ull :smile:.Jeg har ikke 75 kroner mikkel rev jeg har litt over 3000 tror jeg(ivertfall)."må virklig si du er høy på pære... "Skulle det kanskje stått:"må virklig si du er høy på pæra.." Kan du ikke og stave engang(***Newbie***).

Hva alderen angår Mikkel så ser du ut som en 7 - 8 åring mens jeg ser ut som en 13+ åring(tenker på klær,frisyre,holdning,oppførsel YOU NAME IT).

PSY=PSU HA HA!!

Du har ikke kjent meg i trætten år minst 10!

Og jeg er iverfall litt vettu og ikke låne strømforsyninga mi(du fikk jo låne den ene) på 350 watt til deg du ville sikkert bare ødelagt det også samt ekstra demontering monterings arbeid med kabler for meg :smile: :wink: .Og så klart jeg ikke låner bor KT3 Ultra kortet mitt det er jo altfor dyrebart til at du får røre/ødelegge det og mye arbeid for meg igjen (omtrent som og bygge pc).Kjøpte det til og med i Canada! (var der i sommer folkens " IT ROCKES").

Slå denne posten her du Mikkel ,men du greier nok ikke en gang og lese hele heller så,HA HA HA.


NB:skrev denne posten på 4:23 minutt.



Nå syns eg du skal roe deg ned noen hakk her unge mann, Om eg skal tro han eg prøved å hjelpe så var du og 13år. Om du forsetter som du gjør blir du ikke gammel her på forumet, Les http://forum.hardware.no/retningslinjer.php
Lenke til kommentar

MR.SS : "PSY=PSU HA HA!!" jeg kan jo også feile (akurat som du ikke var helt sikker på hvilken vei skruene til HK'et skulle skrus

rikti svar: inn, m/klokka

ut ikke m/ klokka

 

Begge vi kan gjøre feil Mr.SS

 

_____________________________________________________

"Du har ikke kjent meg i trætten år minst 10!"

^

max???

 

Etter det jeg kan huske var moren din og faren min venner på kylsted.

Du ble født 5 dager før meg (etter det jeg kan huske lå baby mikkel & sigurd i samme rom, Hamar sykehus 3etasje!?

 

 

 

Men nok søpelpost for i dag!

 

PS. jeg har ikke behov for og være tøff. derfor går jeg i cubus klær. Ull ragge sokker er mye bedere på følgene punk (iforhold til bomulsokker).

 

-Luftige (man blir ikke klam på beina)

-lukter ikke drit etter en halvtimes svetting

-varmere om vintern

-kjøligere om somer'n (hvis man har ett par tynne

o . s . v .

 

YOU NAME IT!

 

 

Hilsen "DEN STORE TAPEREN MIKKEL" SOM OXO ER KALT LOZER.! :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:

Lenke til kommentar

Takk for alle svar! (hittil)

 

 

 

HARDWARE ER DET STEDE JEG BRUKER INTERNET TIA MI!

 

Men sier jeg noe på skolen om HW sier Mr.ss " det var jeg som viste deg HW uten meg hadde du ikke kunnui en drit alt du har på HardDisken er mitt, allt skal jeg ha eren for"

"alt du kan om data har jeg lert deg"

 

(husker da jeg var liten før skolepliktig alder kom sigurd til meg og spørte om og prøve data HE HE)

 

Men nok syting :smile:

 

HW ER BEST! :smile: :wink:

Lenke til kommentar

PSUen er mer enn stor nok. Ferdig pcene som leveres med AMD har 140w psu. så 230W burde holde.

 

Virker som om det er noe knødd med hovedkortet ditt.

- sikker på at vifta er ordneltig montert osv ?

- prøvd å resette biosen ?

- sikker på at det ikke er noen smarte jumpere det skal flyttes på ?

- ring support og spør de :razz:

 

og ellers må jeg si at denne posten er den mest barnslige som har vært på hw.no på mange mnd! gratulerer!

 

RaZoR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...