magicgunnar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg har sett at på noen av mobilene med GPS så betaler man en egen månedsavgift eller noe liknende for bruken. Er dette standard på alle mobiler med GPS? Eller kan man få fri bruk gratis på en eller annen måte? Varierer dette mellom ulike telefoner? Håper det er noen her som har bedre greie på dette enn meg! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er vel kanskje en kart-tjeneste man må abonere på. Å bruke en GPS koster ingenting i seg selv (utenom innkjøpsprisen )... Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Skjønner! Men fins det gratis karttjenester? Eller følger det med gratis karttjenester til noen GPS'er? Eller er de generelt dårlige? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 det finnes ett abbonoment som lar deg laste ned kart over gprs ettersom hvor du er. Fordelen er at du alltid får oppdaterte kart, men jeg ville nok gått for en pakke fra tomtom som gir deg kart og gps som du kan bruke med mobilen/pdaen (mobilen må være av typen symbian) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå