TST Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Fire måneder etter lansering får vi omsider en mulighet til å teste det enorme romspillet, gjennom en spesialdesignet demo. Les mer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det bør forøvrig bemerkes av demoen benytter seg av StarForce-kopibeskyttelsen. Hva er egentlig hensikten med kopibeskyttelse på demoer? Har aldri helt skjønt det... Anyhow, dette skal bli fett! Laster ned nå! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sikkert så folk ikke kan finne noe greier i demoen, som fører til at folk knekker kopibeskyttelsen i fullversjonen. Mener TST skal ha uttalt seg om det for en liten stund siden. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sikkert så folk ikke kan finne noe greier i demoen, som fører til at folk knekker kopibeskyttelsen i fullversjonen. Mener TST skal ha uttalt seg om det for en liten stund siden. 5727330[/snapback] Høres logisk ut. Takk. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det virket ikke hos meg, trykker på "start game" eller noe slik, så blir skjermen svart, så hopper det ut til windows. Typisk! Lenke til kommentar
RogerM Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Nå er gamet klart i Steam Dette blir spennende, jeg liker den type spill. Ble hekta på BattleZone, så dumpa jeg innom StarLancer fra microsoft, osv....så Reunion blir knall Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Det virket ikke hos meg, trykker på "start game" eller noe slik, så blir skjermen svart, så hopper det ut til windows. Typisk! 5729864[/snapback] Prøv å endre litt på grafikkinstillingene på loadingskjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg