theDurkan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vet ikke helt i vilken kategori jeg skulle plassere dette i, men det er skolerelatert, så det ble i Skole-avdelingen. Ivertfall. Vi har et musikkprosjekt på skolen, hvor vi er helt frie om hva vi skal gjøre. Vi har to måneder på oss, til en valgfri oppgave, valgfri fremføringsmpte og valgfri måte å løse oppgaven. Siden vi er en gjeng små hip-hoppere, bestemte vi oss for en rap-video. En litt fjern gutt mente at det var et sted på Grønland som ga bort gratis rap-tekster hvis man henvendte seg hos dem. Noen som vet noe om dette? Jeg vil personlig skrive min egne tekster selv, men inspirasjon og ideer er alltid bra. Noen som vet? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Rap-tekster kryr det jo av på nettet. Du trenger bare å søke etter artist+navn+lyrics i google, så finner du raskt tekster til de aller fleste sanger. Det inkluderer også norske sanger. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg skulle ikke ha ferdige tekster fra andre sanger. Han sa det var en liten sjappe i Oslo som solgte deg tekster, som de skriver selv. Ikke noe rip off Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå