cooltech Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Når du skal bestille PC på Dell.no må du blandt annet svare JA/NEI på følgende spørsmål: Skal produktet/produktene brukes i forbindelse med masseødeleggelsesvåpen, dvs. kjernefysiske formål, rakettvåpenteknologi eller kjemiske/biologiske våpenformål? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Ja, skal den det? :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 LOOOOOOL :smile: Det beste spørsmålet jeg har hørt i dag ! Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hva skjer om man svarer ja? Jeg bruker faktisk PC'n til rakettvåpenteknologi. Bruker å lage små raketter av alt fra dopapir ruller til ølbokser. Oppskrifter til drivstoff ++ hentes på nettet. Men samboeren min er ikke så glad de ganger jeg mikser sammen div. på kjøkkenet. Hun er redd for at noe skal smelle. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Tror ikke vi kan regne din sop-ihot på kjøkkenet for utvikling av masseødeleggelses-våpen...farlig for deg og dama kanskje, men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå