OnetroM Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Noen som kan forklare fenomenet med at det lukter snålt hvis man tisser etter å ha spist asparges? Det lukter tilsvarende hvis man er på penicilinkur. Noen som har peiling? Det må være et stoff i aspargesen det er mye av.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Spiste noe rødkål engang. Bæsja rødt i 2 dager Endret 9. mars 2006 av Spartan Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Da har du enten: 1: Spist helt sinnsyke mengder rødkål 2: Tarmproblemer og bør oppsøke lege Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Ja, det var første siden jeg faktisk oppsøkt legen. Tok likegodt full sjekk med bl.a. røngen av spiserørret, magesekken og tykktarm (du vet den testen hvor de kobler til en buttplugg og sprøyter inn kontrastvæske og luft. Om jeg noen gang lurte på hvordan homofile har det, så fikk jeg svar da Så altså, vær forsiktig med hva du spiser og ikke bli paranoid og oppsøk legen med mindre du har lyst til å bli fylt med en ekspanderende buttplugg (!), kontrastvæsker, luft, fingrene til en 40 årig lege opp i analen og diverse tarmskyllingsmidler Hater folk som anbefaler og gå til legen bare man tror man er syk. Om du ikke er syk så risikerer du bare å pådra deg langvarige psykiske skader Endret 9. mars 2006 av Spartan Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Tror kanskje homofile har en litt annen opplevelse av buttplugg enn deg. Har litt med setting og forventing å gjøre også Men er det ingen her som kan noe om asparges? Har dere ikke merket at det lukter medisin av deg når du tisser etterpå? Fenomenet er kjent, men jeg har ikke funnet ut årsaken. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg merker det samme etter jeg har spist "honey corn". Må vel være noen av stoffene som går ned i blæra og kommer ut med urinen, sånn at det lukter av det... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det jeg finner mest finurlig er jo da selvsagt at det faktisk er noen som lukter og SER på sin egen avføring... Det er for meg mye rarere... Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det jeg finner mest finurlig er jo da selvsagt at det faktisk er noen som lukter og SER på sin egen avføring... Det er for meg mye rarere... 5725692[/snapback] HAHA! Nå vil jeg bare si det at jeg mente at det lukter av urinen min etter jeg har spist "honeycorn" og ikke av bæsjen. Så nå håper jeg du ikke sitter der å tror at jeg titter og lukter på bæsjen etter jeg har vært på do, for det er bare ekkelt! :!: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg merker det samme etter jeg har spist "honey corn". Må vel være noen av stoffene som går ned i blæra og kommer ut med urinen, sånn at det lukter av det... 5725688[/snapback] Samme her. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ikke noe spesielt ved det, spis mye rå løk og tåfisen lukter av løk etterpå... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Spis mye rå hvitløk og ta deg en joggetur. Ingen kommer i nærheten av deg på en stund, nei Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvem spiser rå løk 5727508[/snapback] Har du aldri spist rå løk? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Spiste noe rødkål engang. Bæsja rødt i 2 dager 5725306[/snapback] Hehe, mye blåbær = grønn møkk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) dette er vel kanskje litt off-topic men sperm skal vistok ha lite smak hvis du spiser pasta først... (poenget her er egentlig at uansett hva du spiser/drikker så setter det lukt/smak på det som kommer ut av kroppen igjen) edit: trykkleif Endret 19. mars 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvem spiser rå løk 5727508[/snapback] Pølse & Brød m/ rå løk, Yummi... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Hvem spiser rå løk 5727508[/snapback] Pølse & Brød m/ rå løk, Yummi... 5776798[/snapback] Åååh...! Digg! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Überbra bump av en relativt død tråd... I tillegg har ikke de to siste innleggene noe å gjøre med topic. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg