Gå til innhold

Spist asparges? Lukter rart når jeg tisser..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var første siden jeg faktisk oppsøkt legen.

Tok likegodt full sjekk med bl.a. røngen av spiserørret, magesekken og tykktarm (du vet den testen hvor de kobler til en buttplugg og sprøyter inn kontrastvæske og luft.

Om jeg noen gang lurte på hvordan homofile har det, så fikk jeg svar da :thumbdown:

Så altså, vær forsiktig med hva du spiser og ikke bli paranoid og oppsøk legen med mindre du har lyst til å bli fylt med en ekspanderende buttplugg (!), kontrastvæsker, luft, fingrene til en 40 årig lege opp i analen og diverse tarmskyllingsmidler :cry:

Hater folk som anbefaler og gå til legen bare man tror man er syk. Om du ikke er syk så risikerer du bare å pådra deg langvarige psykiske skader :ermm:

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Tror kanskje homofile har en litt annen opplevelse av buttplugg enn deg. Har litt med setting og forventing å gjøre også ;)

Men er det ingen her som kan noe om asparges? Har dere ikke merket at det lukter medisin av deg når du tisser etterpå? Fenomenet er kjent, men jeg har ikke funnet ut årsaken.

Lenke til kommentar
Det jeg finner mest finurlig er jo da selvsagt at det faktisk er noen som lukter og SER på sin egen avføring... Det er for meg mye rarere...

5725692[/snapback]

HAHA! Nå vil jeg bare si det at jeg mente at det lukter av urinen min etter jeg har spist "honeycorn" og ikke av bæsjen. Så nå håper jeg du ikke sitter der å tror at jeg titter og lukter på bæsjen etter jeg har vært på do, for det er bare ekkelt! :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

dette er vel kanskje litt off-topic men sperm skal vistok ha lite smak hvis du spiser pasta først...

(poenget her er egentlig at uansett hva du spiser/drikker så setter det lukt/smak på det som kommer ut av kroppen igjen)

edit: trykkleif

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...