INzane_1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Skal kjøpe et nytt videokamera til maks 4000, og har ikke noe kunnskap på videokamera. Så jeg trenger et råd om hvilke kamera jeg skal kjøpe. kriterier lite, men ikke så det går utover bilde kunne legge over film til datamaskin batteriet må holde en stund Endret 9. mars 2006 av INzane_1 Lenke til kommentar
BMP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hva med et av disse? Panasonic https://prisguiden.no/product.php?product_id=25695 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Legg til 300 kr. så har du råd til et Sony HC-22. Det tar helt greie bilder og det følger med dockingstasjon. Lenke til kommentar
INzane_1 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) dette kameraet her Canon MVX30i koster 5600. På dette er det 2,2Mp er dette 2 ganger så bra som sony kameraet på 0.8Mp. vil det da lønne seg å gå opp 1500 i pris og få et mye bedre kamera? Endret 9. mars 2006 av INzane_1 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Oppløysninga har lite eller ingenting å seie, då videoen alltid vil vere 720*576 (PAL-standarden) uansett. Oppløysninga gjeld mest for stillbiletete. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Enig med incanus, hvis du absolutt ikke skal ta vanlige stillbilder med det så ikke tenk på det. Gå enten for SONY eller Panasonic. Sony har Carl Zeiss Optikk som er verdenkjent for kvalitet og Touchscreen som er min favoritt når jeg filmer. Det er utrolig lettvindt og du holder kameraet mer stabilt under filming etc. Panasonic er også gode kameraer men her får noen andre som har mere kjennska til de reklamere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå