Goliath Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Bruker Xbox Media Center på min Xbox og noen filmer jeg har lagt inn, har ikke lyd. De har lyd på datamaskinen men ikke på XBMC. Tror muligens dette er et codec problem men går det ann å installere flere codecer på XBMC? Filmene er backup av min DVD-samling, får ikke lyd av ISO´en eller komprimert format. De aller fleste filmene mine går men det er noen sære blant gjengen. Help?! Endret 9. mars 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
texaco Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 1.Hvilken versjon av XMBC har du? det kommer ut nye hele tiden så det kan lønne seg å oppgradere 2.fungerer det fortsatt ikke? last ned Gspot (kan være litt kinky å søke det rett i google, søk med omhu ) og sjekk fila for hvilke codec det bruker Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Høres definitivt ut som et codecproblem, skjønt jeg har enda ikke hatt problemer med noen audio codecs i xbmc. Hvilke codecer har du brukt under rippinga (da du sier det er backup av egen dvd)? Er det en forholdsvis ny codec og du kjører en gammel xbmc holder det sikkert å oppgradere xbmc. Ny stabil point release er underveis hvis det ikke haster Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg har aldri oppdatert XBMC siden jeg fikk det. Når jeg sendte xboxen til chipping, la han teknikeren XBMC på maskinen for meg. Jeg har forstått det slik at man må laste ned de binære filene og kompilere dem selv for å få XBMC på Xboxen?! Hørtes ut som en fryktelig tung jobb Btw: bruker DVD Shrink 3.2 for backup'en hvis det sier noe?! Endret 9. mars 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Trenger ikke å kompilere noe som helst. Det er bare å laste ned og føre over til til xboxen via ftp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå