Diabo Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en PDA, og lurer på om åssen erfaring folk har med Axim X51v-624 PDA'en? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en PDA, og lurer på om åssen erfaring folk har med Axim X51v-624 PDA'en? 5725200[/snapback] Jeg har også sett på denne PDAen og jeg liker den veldig godt! Men jeg tenkte å vente siden det skal komme mange nye PDAer med VGA-skjerm som har samme prossessor,større skjerm og mindre skjerm, GPS og WLAN802.11b/g (hastighet på opptil 54mbps!). Blant annet har jeg sett på Fujitsu siemens N560 som skal komme, men vet ikke når. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Blant annet har jeg sett på Fujitsu siemens N560 som skal komme, men vet ikke når. Den kommer nok en gang i første halvdel av april. Hos Ide Data står den nå som ubekreftet 4.4 Fujitsu Siemens Pocket LOOX N560 Men den er visst billigere andre steder: CShop Sistnevnte følger det også med litt mer (tror det følger med bilholder, bl.a.). Endret 29. mars 2006 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå