Marvil Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Noen som vet dette..? Og selvangivelsen, er det her dette står, eller er dette noe jeg burde ha levert inn for lengst..? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Selvangivelsen har ikke kommet enda, og på baksiden der kan du regne ut hvor mye du vil få igjen. Det er selvfølgelig ikke en helt nøyaktig sum, men du gir deg en liten pekepinn. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Når kommer den da..? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Den burde egentlig vært her. Men så er dette første året hvor jeg faktisk trenger å fylle den ut selv. Så jeg er neimen ikke sikker. Står sikkert noe om det på www.skatteetaten.no Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du får igjen i Juni / juli måned.... ( i think ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Selvangivelsen kommer til deg i begynnelsen av av april... Du har svarfrist til 30 april, dvs at den skal levers inn senest den 30 april.. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Bør man ikke få den tidligere om man har et foretak? Ettersom de har innleveringsfrist 31. mars.(papir) eller 31. mai(elektronisk). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Foretak får den sikkert tidligere.. Er litt spent på hvor mye jeg kan få igjen, betalte 36% skatt og tjente rundt 70.000 (tror jeg), så kanskje det kan bli litt.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne ut hvor mye penger man kan tjene på de forskjellige prosentsatsene..? www.skatteetaten.no er ikke akkurat logisk oppbygd.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Bør man ikke få den tidligere om man har et foretak? Ettersom de har innleveringsfrist 31. mars.(papir) eller 31. mai(elektronisk). 5725614[/snapback] Jeg fikk min mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå