zeltex Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hello je. Fikk mail fra QXL for noen dager siden om at jeg skylder de hele 10 kroner, og de vil jo såklart at jeg skal betale det. Men når jeg går inn på kontoen min finner jeg ikke noe informasjon om hvorfor jeg skal skylde de 10 kr. Står bare: Forbruk forrige måned -10,- NOK + Forbruk denne måned 0,- NOK = Totalt -10,- NOK Hva er dette for noe tull? Jeg har ikke brukt qxl på over 365 dager, og før det har jeg bare kjøpt fra andre, ikke solgt varer selv. Sjekket mailboksen min om det var en mail fra qxl angående noen nye avgifter som feks månedsbeløp, men finner ikke noe. Nå er ikke 10 kr et beløp jeg vil gå konkurs på, men syns jeg må få vite hva jeg egentlig betaler for. Når jeg da ikke brukte QXL de forrige 12 månedene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Be de dokumentere det! (og gjerne skriv hva du får i svar ) Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Ja, sendte en mail mens jeg skrev her, men de bruker pokkers meg opp mot 48 timer på svar, så da håpet jeg på en rask løsning her. Men ja, skal poste tilbake når jeg får svaret. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja denne er jeg litt spent på... kanskje det koster 10,- for å være registrert, men vi får vel svar Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Ja det jeg først trodde også, men 10 kr pr. måned er nekt i så fall. Og hvis de plutselig skulle inføre dette, (medlem siden 2001) hvorfor har jeg da ikke fått noe informasjon om det. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Men hvis du skylder -10kroner så må jo det bety at de skylder deg 10 kroner. QXL er tydelvis ikke god i matte nei. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg fikk også en mail, bare at jeg skylder dem -21 kroner. Regner med at disse dukker opp i en konvolutt i posten snart, hvis ikke får jeg sende dem et inkassokrav... Lenke til kommentar
friskies Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 10 kroner? Like greit å betale så de ikke sender Espen Lie på deg! Lenke til kommentar
NtX Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg skylder QXL -23.50 (?)kr. Jeg svarte tilbake at jeg ikke kom til å betale, siden jeg ikke har brukt QXL på over 1 år. De trua meg med å gi meg et purregebyr på 50kr... Skjønner nå hvordan QXL tjener penger... Lenke til kommentar
johnsern Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg skylder QXL -23.50 (?)kr. Jeg svarte tilbake at jeg ikke kom til å betale, siden jeg ikke har brukt QXL på over 1 år. De trua meg med å gi meg et purregebyr på 50kr... Skjønner nå hvordan QXL tjener penger... 5725359[/snapback] Jeg fikk et krav på 22,50. Det er første gang jeg får krav fra de siden jeg ble medlem. Jeg tror det er langt over et år siden jeg solgte noe der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Dere kan selv sjekke hva dette gjelder ved å logge inn på qxl.no og videre gjøre følgende: - Min konto - Klikk på "Din kreditt til bruk på QXL.no:" på høyre side - Kontooppsummering Der inne kan dere se alt hva som er av utgifter og innbetalinger. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er ikke penger som de tar for å selge ting for dere da? De har gebyr på ett vist antall % av det dere selger. Selv om det er 1 år siden du solgte noe, så bruker de ganske lang tid på å sende ut betalingsvarsel. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Fikk selv et krav på 6 kroner her om dagen. Koster nesten like mye å betale regningen som summen er. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg fikk gebyr på litt over 20 kr jeg også... Virker som alle har fått det Endret 9. mars 2006 av krizkriz Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvis alle får det, hvorfor er beløpet forskjellig? Har dere solgt noe der kanskje? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvis alle får det, hvorfor er beløpet forskjellig? Har dere solgt noe der kanskje? 5725568[/snapback] Ja, for et år siden! Sendte de mail nå. Betaler ikke før jeg får vite hva det er for... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvis alle får det, hvorfor er beløpet forskjellig? Har dere solgt noe der kanskje? 5725568[/snapback] Ja, for et år siden! Sendte de mail nå. Betaler ikke før jeg får vite hva det er for... 5725575[/snapback] Har du prøvd hva jeg foreslår i innlegget mitt over? Der har du full oversikt over alt som har skjedd på din konto. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvis alle får det, hvorfor er beløpet forskjellig? Har dere solgt noe der kanskje? 5725568[/snapback] Ja, for et år siden! Sendte de mail nå. Betaler ikke før jeg får vite hva det er for... 5725575[/snapback] Har du prøvd hva jeg foreslår i innlegget mitt over? Der har du full oversikt over alt som har skjedd på din konto. 5725580[/snapback] Jeg har prøvd. Det står ingenting. Ingen aktivitet på over et år, og jeg har betalt alt av provisjoner osv. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg har ikke fått noe *føle seg urettferdig behandla* Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg har ikke fått noe *føle seg urettferdig behandla* 5725624[/snapback] Du kan få -10 kr av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå