Gå til innhold

Mail fra QXL: du er skyldig -10 kr.


Anbefalte innlegg

Hello je.

 

Fikk mail fra QXL for noen dager siden om at jeg skylder de hele 10 kroner, og de vil jo såklart at jeg skal betale det. Men når jeg går inn på kontoen min finner jeg ikke noe informasjon om hvorfor jeg skal skylde de 10 kr. Står bare:

 

          Forbruk forrige måned    -10,- NOK

+    Forbruk denne måned  0,- NOK

 

=    Totalt                  -10,- NOK

 

Hva er dette for noe tull? Jeg har ikke brukt qxl på over 365 dager, og før det har jeg bare kjøpt fra andre, ikke solgt varer selv. Sjekket mailboksen min om det var en mail fra qxl angående noen nye avgifter som feks månedsbeløp, men finner ikke noe. Nå er ikke 10 kr et beløp jeg vil gå konkurs på, men syns jeg må få vite hva jeg egentlig betaler for. Når jeg da ikke brukte QXL de forrige 12 månedene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skylder QXL -23.50 (?)kr. Jeg svarte tilbake at jeg ikke kom til å betale, siden jeg ikke har brukt QXL på over 1 år.

 

De trua meg med å gi meg et purregebyr på 50kr...

 

Skjønner nå hvordan QXL tjener penger...

Lenke til kommentar
Jeg skylder QXL -23.50 (?)kr. Jeg svarte tilbake at jeg ikke kom til å betale, siden jeg ikke har brukt QXL på over 1 år.

 

De trua meg med å gi meg et purregebyr på 50kr...

 

Skjønner nå hvordan QXL tjener penger...

5725359[/snapback]

 

Jeg fikk et krav på 22,50. Det er første gang jeg får krav fra de siden jeg ble medlem. Jeg tror det er langt over et år siden jeg solgte noe der.

Lenke til kommentar
Hvis alle får det, hvorfor er beløpet forskjellig? Har dere solgt noe der kanskje?

5725568[/snapback]

Ja, for et år siden! Sendte de mail nå. Betaler ikke før jeg får vite hva det er for...

5725575[/snapback]

Har du prøvd hva jeg foreslår i innlegget mitt over?

Der har du full oversikt over alt som har skjedd på din konto.

Lenke til kommentar
Hvis alle får det, hvorfor er beløpet forskjellig? Har dere solgt noe der kanskje?

5725568[/snapback]

Ja, for et år siden! Sendte de mail nå. Betaler ikke før jeg får vite hva det er for...

5725575[/snapback]

Har du prøvd hva jeg foreslår i innlegget mitt over?

Der har du full oversikt over alt som har skjedd på din konto.

5725580[/snapback]

Jeg har prøvd. Det står ingenting. Ingen aktivitet på over et år, og jeg har betalt alt av provisjoner osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...