Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Satt litt i min egen verden å studerte en vegg i går og så noe merkelig på veggen. Hadde bare mobilen på meg så bildekvaliteten er skikkelig bad. Men om dere zoomer litt inn på bildet. Hva ser dere? Lenke til kommentar
underground Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Ikke en dritt Hva er det du ser da? Edit: Ser muligens king kong :!: Endret 9. mars 2006 av underground Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Prøv å se rundt lampen. Ser faktisk ansiktet til en gutt der. Til høyre over den hvite lampa. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Prøv litt bedre da ihvertfall. Ser det best på det midterste bildet Lenke til kommentar
BMP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Eg ser det, artig. 5725446[/snapback] Ser du det? Skummelt.... At han tør å bo der Jeg ser deet ikke desverre. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Var ikke hjemme hos meg Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 hehe eg ser eg ser litt snodig.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 her han liksom skal være ? hvis ikke så ser jeg han ikke Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Nope.. Han ligger liksom bak lampa Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 hehe, ser ingen av de ansiktene dere snakker om, men syns jeg så noe som ligna på et ansikt til venstre for lampa. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er jo skyggen til Sideshow Bob! Lenke til kommentar
underground Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg ser det også nå, men hadde aldri sett det om ikke noen hadde sagt det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Med litt fantasi kan man jo se nesten hva som helst... Hvis dere kikker nøye etter, er det faktisk mulig å få øye på hele fotball-laget til Manchester United spise jordbær-is...! Lenke til kommentar
joostein Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er jo en fyr med afro Tror man kan finne det man vil om en leter lenge nok. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg fant en kanin med klo. ^^ Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Med litt fantasi kan man jo se nesten hva som helst... Hvis dere kikker nøye etter, er det faktisk mulig å få øye på hele fotball-laget til Manchester United spise jordbær-is...! 5728934[/snapback] Tror ett par stykker her får skru av pc'en og komme seg i seng...humm ser forresten ei dame med store pu....tror jeg tar senga nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå