kayennefetter Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har Speedtouch 510i ADSL modem og en Netgear trådløs router. For å få åpna porter i routeren bridga jeg ST'en slik det står beskrevet på online.no servicesenter. Men da mista jeg kontakten med modemet. Kommer meg innpå Netgear'en men kommer ikke innpå konfigsida til ST. Kommer heller ikke inn med direkte kabeltilkobling til ST (10.0.0.138). Så hvordan reset'er jeg Speedtouch'en? Finner ikke no resetknapp på den. Har prøvd å koble ut strømmen i halvtimes tid. Får ingen kontakt med hverken internett eller ST. Hjelp! Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har Speedtouch 510i ADSL modem og en Netgear trådløs router. For å få åpna porter i routeren bridga jeg ST'en slik det står beskrevet på online.no servicesenter. Men da mista jeg kontakten med modemet. Kommer meg innpå Netgear'en men kommer ikke innpå konfigsida til ST. Kommer heller ikke inn med direkte kabeltilkobling til ST (10.0.0.138). Så hvordan reset'er jeg Speedtouch'en? Finner ikke no resetknapp på den. Har prøvd å koble ut strømmen i halvtimes tid. Får ingen kontakt med hverken internett eller ST. Hjelp! 5725115[/snapback] det er en lang prossess selv slet jeg med det og du kan ringe telenor hvis du er kunde der og få dem til å hjelpe deg. Her er oppskriften. først slå modemet av ved å holde inne knappen (den store foran) trykk kort og slipp strømknappen når strømlampen blinker grønt trykk og slipp strømknappen strømlampen vil lyse konstant i 6 sekunder deretter blinke, når lampen blinker trykk og slipp strømknappen igjen alle lampene lyser grønt et kort øyeblykk før lampen lyser igjen. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Tusen takk! Skal teste når jeg er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Sett fast ip på maskina 10.0.0.2 / 255.255.255.0, så skal du få tak i den. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 her står det 5725228[/snapback] Når du ar trykket siste gang skal alle lamper lyser grønt en kort øyeblikk før modemet restarter. Dette står ikke beskrevet. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Takk for svar, har fått nett igjen. Men hvordan får man bridga modemet uten at dette skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå