KjeSka Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 fra å ikke komme på nett til fix ferdig tok det 5 min. KS Interessant... men etter en slik reset er det ikke mange parametere som må settes og som bare Mimer vet hva er? 6780818[/snapback] Hmm jeg var inne og rotet i menyer og etter det kom jeg ikke på nett. Det var å ta den tilbake til Mimer eller å prøve selv. Jeg tror og mener at den henter selv innstillinger etc. På min var den trådløse åpnet fra før. Hva annet er det av interesse inne på den da, bare det virker :!: KS Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Men det virker som det er mye mas med Tafjord Mimer, og de har heller ikke svart på en mail jeg sendte i går. Litt treg kundebehandling der. Freewave svarte på under en time. Freewave har gått god for at jeg kan få Internet fra dere og jeg kan bruke mitt nåværende ADSL modem så alt ser klart ut derfra. Det eneste problemet er 100 kbit/s tregere opplasting Flere kommentarer før jeg gjør er valg? 5730526[/snapback] Eg bestilte Freewave og spurte spesifikt om deg kunne bruke det modemet eg hadde. Dette var ingen problem var svaret den gongen. Når dagen kom så fekk eg det ikkje til. Ringte kundeservice som ikkje kunne svare med ein gong, skulle ringe meg opp att. Etter 6 timar ringte eg dei, då hadde dei gløymt det, kunne fortsatt ikkje svare, men lovte å ringe meg opp att. Denne gangen gjorde dei det, og då var svaret at dei ikkje visste korleis eg skulle sette opp modemet eg hadde og at eg mest truleg ikkje kunne bruke det. Då var det berre å bestille nytt med over natta levering. Ekstra porto og telefon til support telefonen kosta meg nesten 500,- ekstra før eg var på nett. Etter det har eg ikkje hatt problem. Så konklusjonen min er at dersom du treng hjelp blir det fort dyrt å ha freewave. Support telefonen kostar over 11,- minuttet, og då når eg bestilte svarte dei heller ikkje på e-post frå support. Når eg tok dette opp så var svaret at dei hadde fått så mange nye kundar men ikkje fleire ansatte i support. Når eg tenker meg om så har eg framleis ikkje fått svar på e-posten som eg sendte i mai, det seier vel litt. Etter mi erfaring er dei kjappe å svare før ein bestiller, men ikkje etter at ein har bestilt. Lenke til kommentar
KjeSka Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Flere kommentarer før jeg gjør er valg? 5730526[/snapback] 6780903[/snapback] Trådens start begynner å bli litt gammel no syns jeg KS Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Flere kommentarer før jeg gjør er valg? 5730526[/snapback] 6780903[/snapback] Trådens start begynner å bli litt gammel no syns jeg KS 6780932[/snapback] Litt gammel ja, såg den på framsida av HW og sjekka ikkje datoen. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nå har du hatt en stund på å bestemme deg. Hva er din avgjørelse? Så også datoen nå, he-he. -b- Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Veldig greit leke med VOOD modemet til Mimer. Det er bare å resette, og koble til nettet. Så blir konfigurasjonen automatisk lastet ned. -b- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå