fugemasse Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvilken teknikk er best hvis man skal holde høyt tempo og god punch med dobbel basstrommepedal? Jeg ønsker å lære meg en teknikk som øker utholdenhet under lange partier Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvordan skal det gå an å forklare da? Min metode fra den gang jeg var trommis var vel å løfte knærne samtidig som du bruker føttene.. Sånn som du gjør når du sykler nesten? Holdt ut ganske lenge på den måten Lenke til kommentar
fugemasse Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 ok, du bruker hele ben-muskulaturen? da får man god punch, men sliter med utholdenhet, treningssak kanskje? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Er klart det er en treningssak Utholdenhet er ett ganske stort krav skal du se.. Finn deg en teknikk du føler du mestrer og sett igang å øve Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Vil anbefale trådstarter å gå til anskaffelse av diverse DVD'er: Amazon.com - Double Bass/Funky Amazon.com - Dave Wecl: How To Develop Technique En liten fugl forteller meg at Slipknots Joey Jordison har mange instruksjonsvideoer liggende på nettet og på p2p. Jeg har dog ikke sett noen DVD'er med han enda. :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå