jennnereer Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Min Pc: Asus P4SD-LA(eller noe) Socket 478 Agp Asus FX 5700 2x 512Praetorian Ram Creative SB Audigy2 Asus/Phillips Tv-kort Western Digital 250Gb S-ata (Master) Samsung Spinpoint 160GB S-ata (Slave) Nec Dvd RW (Master) Hp DVD Spiller (slave) Floppy Minnekortleser og viftestyring. Satt i går kveld og spilte CS: Source, spilte i en time eller to og plutselig døde maskinen sjekket alle kabler på utsiden, nå har jeg tatt ut PSU og skal teste med en annen i ettermiddag når jeg kommer fra skolen. kan det være kortslutning? det luktet ikke svidd eller noe virker den ikke kjøper jeg Shuttle SN25P. Lenke til kommentar
DarkTower Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hva skjer hvis du prøver å starte den? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Trådtittel: Nekter å starte. Reagerer den ikke når du trykker på knappen, eller vil den ikke boote? Hvis den ikke reagerer i det hele tatt, sjekk sikringen Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Trådtittel: Nekter å starte. Reagerer den ikke når du trykker på knappen, eller vil den ikke boote? Hvis den ikke reagerer i det hele tatt, sjekk sikringen 5725504[/snapback] maskinen reagerte ikke. men har fått den opp å gå nå men eller litt "short" på kabler PSU`n er død hadde 500 watt men må klare meg med 250watt. bestiller North Q eller Hiper i neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå