Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

dårlig hastighet på LAN

Anbefalte innlegg

hei. jeg har to pc'er i LAN koblet sammen med en Dlink gigabit ruter. men hastigheten er elendig. Det "hender" at det går svinfort på msn, men vi har ikke tid til å sitte å sende ting på msn. kan noen hjelpe meg? jeg har lest sticky og søkt men ikke funnet noe.

begge pcene er i MSHOME, og jeg bruker bare utforskern(mine nettverkssteder) for å finne og føre over filer...

jeg skal altså sende store og mange filer fra pc til pc men det tar laang tid selv med de minste filene (<300mb) :ermm:

kom gjerne med tips om hvordan jeg finner en måte å sette opp dc++ hub på... begge pcene er aktiv på dc og dette hadde vært fint. men finner ikke noe dchub som en kompis kalte det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hey og takk begge to. ynhub var genial! den tråden var jo mest fokusert på kabler og div mellomledd som svikta. nå vet jeg at man kan få bedre enn 7% ytelse på et helt vanlig nettverk så det er noe galt her. dc++ kjører ca 930KB i sekundet, som er "ok" men ønsker meg bedre. så noen andre tips om ting jeg kan skru av/på av instillinger i både windows og dc/hub.

takker for svar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...