intelli-musa Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg har sett litt på et Lianli-kabinett(Lianli pc6277) og har funnet linker til en test på overklokking.no: http://overklokking.no/kabinetter/lianli_pc6277a/index.html Den linken fungerer jo ikke lengre, så jeg lurer på om jeg kan finne den noen andre plasser. vet at hw.no og overklokking.no ble slått sammen og at alle testene skulle overføres, men har søkt i alle databaser på hw.no, og finner ingen ting. Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 er kanskje ikke den samme testen men samme kabinettet iallefall http://www.hardware.no/tester//lian_li_pc-6277a/15509 Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Det ser ut til at det er samme testen... takk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det er samme testen ja, Erik er en tidligere overklokking.no skribent. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Natrium, Erik Nilsen, bedre kjent som prioritan, er fortsatt skribent for overklokking.no Lenke til kommentar
Novec Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det er samme testen ja, Erik er en tidligere overklokking.no skribent. 5725865[/snapback] Nå er han bare avdelingsleder I tillegg til at han skriver brorparten av artiklene, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Natrium, Erik Nilsen, bedre kjent som prioritan, er fortsatt skribent for overklokking.no 5749990[/snapback] Nei. Overklokking.no eksisterer ikke lenger, de fusjonerte med Hardware. Nå er Erik Nilsen skribent for overklokking-delen av HW. Endret 14. mars 2006 av @kd Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Erik er avdelingsleder for overklokkingsdelen av hardware.no Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Jeg ser det er en del saker som ikke blir listet opp under riktig kategori. Skal ta en dag for å fikse det, tak for at du gjorde oss oppmerksom på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå