Goliath Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hva slags keyboardsett/mus bruker du? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Foreløpig kun den medfølgende fjernkontrollen til Sapphire Theatrix tv-kortet, men har absolutt lyst på Microsoft Remote Keyboard. Ligger nok litt flere muligheter der. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 har prøvd 2 stk. Microsoft Remote Keyboard og styreenheten var helt horribelt! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 prøver å finne et tastatursett med kulemus intergrert. Mye bedre enn sticken til Microsoft Remote Keyboard. Vet noen om dette finnes? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Jasså? Er det den styreenheten som skal fungere som mus? Hvilket utstyr bruker du? Endret 10. mars 2006 av Sylteagurk Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, den "sticken" man bruker som mus. Den er helt horribelt. Jeg prøvde den i en butikk for første gang og ble forskrekket. Tenkte først at den var ødelagt siden den var satt ut i butikken for demo. Jeg prøvde så i senere tid en ny enhet og den var like dårlig. Man må presse sticken hardt ned så hele tommelen blir rød bare for å bevege den helt vilkårlig rundt på skjermen. Man har svært lite kontroll. Ellers er tastaturet perfekt med alle de snarveiene som finnes på det. Håper MS endrer på styreenheten og heller putter på en kule eller noe alà IBMs (Lenovo) ThinkPad løsning: lille "klitten". Jeg har ikke noe tastatursett selv men er i anskaffelsesperioden for mediacenter og prøver å finne det beste tastatursettet. Derfor spør jeg hva fok har, bruker og evnt. anbefaler. Fikk niks svar på hardware/tastatur-delforumet. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg har også spurt flere ganger etter noe lignende.. Hvor finner man et lite tastatur med innebygget trackball? Ikke styreplate, styrepinne eller joystick. BALL Helst ute på høyresiden. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg vet om denne her men den er sinnsyk dyr og ser lite fancy ut. Greit nok at den ikke skal "se" bra ut men skader ikke med noen gode, tilpasset knapper for MCE Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Ja, men av alle ting så har den infrarød overføring. Den må altså ha synlig forbindelse bort til mottakeren. Dette er et så stort skritt tilbake for trådløst utstyr at jeg tror jeg blir kvalm. Her skal man ha tastaturet på fanget, og så funker det ikke hvis kneet er i veien eller noen andre går forbi? Det er for dumt. Jeg godtar at de fleste fjernkontroller fungerer slik enda, men det er virkelig upraktisk teknologi, spesielt for noe så stort og stygt som et tastatur. Må det virkelig ligge på bordet foran meg når jeg skal bruke det? *Puh, godt å få snakket ut om dette. Dyrt med psykolog gitt* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) *slettet*......... Endret 14. mars 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har det både rf og ir? Og hvorfor er Y og Z byttet om? Og hva er det under den høyre tommelen, ball eller stikke? Ellers var det meget pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå