cantscrew Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Både Brenner og Cd spilleren min forsvant, jeg får ikke gjort noe. Hjalp ikke a avinstalere / instalere drivere heller. Forslag? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 hmm, sett om ide kablene sitter orntli i ? Lenke til kommentar
cantscrew Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 IDE kablene sitter i som de skal, kan det fungere å ta ut batteriet på hovedkortet ? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Har du installert/avinstallert noen brennerprogram i det siste? Dette skjedde med meg en gang jeg installerte en gammel versjon av Nero. Husker ikke hvordan man fikser det, men det har vært tatt opp her på forumet før. Lenke til kommentar
Tukun Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Har hatt samme problem på min pc. Hvis du har Epox hovedkort. Så har du instalert noe sånn som kan justere hvilken cd-rom stasjon som skal hete hva i windows. Avinstaler denne og alt blir bra igjen. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg vil anbefale å ta Sytem Restore. Da kan du få maskinen tilbake sånn den var før cd-rom og brenner'en ble borte. Har du xp så gjør du slik: start->programs->accessories->sytem tool->System Restore. Hvis det ikke står noe System Restore der så bare starter du maskinen din i safe mode og da vil det automatisk komme opp en melding som spør om du vil ta system restore. Lenke til kommentar
pjoppen Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Dette her vil fikse ditt problem, laste ned CloneCD du finner den her. http://itpro.no/download.php?op=viewdownlo...&ttitle=CloneCD Når du instalere denne,da vil den finne feilen og reparer den Automatisk. CloneCD er et brennerverktøy for å lage perfekte CD kopier. Håper det går i orden nå, fint hvis du besvarer denne når du har prøvd den. Lenke til kommentar
cantscrew Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Takker for svar, kommer til å gå nedover på forslags listen, til det funker. Kan jo hende jeg kommer tilbake.... Og ja jeg har instalert Nero i går så det kan jo ha en sammenheng med det. Lenke til kommentar
cantscrew Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 CloneCD gjorde sysen det pjoppen, tok ikke sjansen på system restore. Slik går det når man ikke har kontrol på hva man har gjort de siste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå