Kriwin Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei Nå har jeg og resten av familien min levd med at broren min snorker veldig en stund! En ting vi alle lurer på, er at finnes det noe som hjelper mot snorking? Vi hadde alle blitt veldig glade vist det er noen som kan tipse oss om hvordan man kan stoppe å snorke? Kanskje litt teit spørsmål men, det er litt viktig dette;) Mvh Kristian Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Tja.. fattern har noen som heter Snorkestopp 2000 elns ^^, noe små gummigreier du putter i nesa som forhindrer snorkingen.. hjelper litt kan jo oppereres også da.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei Kristian;p Opreasjon, eller propper, evnt at dere sitter nattevakt og holder for nesa hans Stefaren min snorker også, merker det bare på hytta, men da er det ille! Fattern snorker noen ganger også, jeg kasta en sokk i trynet på han og han stoppa! Det var en brukt sokk.. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Slå ham ihjel, eventuelt kvel ham med puten når han sover. Det er i allefall det jeg tenker når noen snorker og jeg ikke får sove. Nei, hvis man skal være seriøs, så er det nok en eller en annen sovestilling han ikke snorker i, finn den og be ham om å ligge slik. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Tror noen snorker ekstra hardt når de ligger på ryggen!? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Be ham slutte å sove, eller sovne inn permanent! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hver gang han snorker, slå han i armen. Så vil han slutte til slutt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Tror noen snorker ekstra hardt når de ligger på ryggen!? 5724855[/snapback] ^^ --- Det er utrolig vanskelig å snorke om man ligger på magen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 En eks var plaget av snorkingen min (sov veldig lett), vi løste det ved å kjøpe "Antisnork 2000" (eller noe sånt, husker ikke hva det heter) på en helsekost-butikk (Friman i Galleriet). Det var en spruteflaske med noe saker som skulle gurgles i et halvt minutt. Funket som bare det. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Når man snakker om snorking, så sovna jeg i timen idag.. Snorka som faen fikk jeg vite Jaja, snorking ftw! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Tror noen snorker ekstra hardt når de ligger på ryggen!? 5724855[/snapback] ^^ --- Det er utrolig vanskelig å snorke om man ligger på magen. 5725719[/snapback] Du greier det ? Endret 9. mars 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Burde nok løse problemet (Men ville ikke akkurat anbefale det) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Snorker selv jeg så, hadde jeg våknet med gaffateip over munnen hadde jeg blitt dritsur:P Endret 9. mars 2006 av Hanne:) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Lillebror snorker, han sover over meg i køyeseng Når han snorker vekker jeg han på en brutal måte (som f.eks å rise han til han våkner) for så å si at han på legge seg på siden... - Da blir det stille en stund ja! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Eksen snorka noe så helvete. Hata det, fordi hun sovna alltid først. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Ha nå medlidenhet med en stakkars snorker. Det er ikke så mye som fungerer, men gutta på rommet i militæret hadde visst noen jungeltriks for å få meg til å slutte å snorke. 1. Lag noen smattelyder 2. Rist litt i fyren, ikke nok til at han våkner. 3. Hvis det høres ut som han slutter å puste inni mellom, får han ikke nok søvn og vil ha store problemer med å få sovet nok(dette er ikke kjekt). 4. Venn dere til snorkingen, til og med dama mi har vendt seg til snorkingen min, og den var visst utenfor mennesklige dimmensjoner 5. Legg dere før snorkeren. Endret 9. mars 2006 av kpolberg Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det går vel egentlig an å fjerne snorking ved å dra ut drøvvelen? (altså gjøre en operasjon da ) Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Det går vel egentlig an å fjerne snorking ved å dra ut drøvvelen? (altså gjøre en operasjon da ) 5731351[/snapback] Det vil jeg ikke anbefale. Har gått gjennom den operasjonen selv, pga. snorking. For det først får man lettere spytt/veske i vranghalsen, samt at snorkingen kommer tilbake etter en stund. Så i mitt tilfelle, ser jeg bare negative følger av den operasjonen. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Ja der var det mange forslag=P Men hva heter denne "Gurgle greia" sa du? (A) Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå