PB Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvordan Antivirus Software syntes du er best? Personlig så liker jeg F-secure og Avast! veldig bra. Avast! fordi den er gratis og ser ut til å fungere særdeles bra. Ser den har fått veldig bra karakter også. F-secure liker jeg også ganske bra. Jeg syntes den har en god Firewall innebygd, og en rekke andre funksjoner. Liker egentlig ikke Norton Antivirus så veldig godt, dette er fordi jeg syntes det er tungt å laste på PC'en. Itillegg så har jeg kjørt igjennom scanner med den, å den har funnet 0 virus. Sjekket først at Norton var oppdatert. Så fjernet jeg Norton og la inn et annet virusprogram, og kjørte scan. Da fant den virus! Trend Micro? AVG? Norman? Hva er billig og bra? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Billig og best i test:) Anbefales på det sterkeste! Hvis du liker Avast hvorfor ikke bare bruke det? Det er jo et bra program. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Jeg bruker Norton AntiVirus og er meget god fornøyd - får det gjennom Telenor ADSL. Aldri vært noe tull med det og en god del oppdateringer. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Er vel tatt opp en rekke ganger på forumet, men bruker Norton på mine maskiner hjemme. Godt fornøyd og så langt ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå