Gå til innhold

Store problemer! Asrock 939 Dual Sata-2!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg tidligere sa til deg, du må prøve den 1.60 og se om den AGP Deep et eller annet opsjon hjelper. Den er laga akkurat med tanke på problemene med nVidia AGP kort siden de ikke er "ekte" AGP kort, men har et PCI-E-AGP bro (chip).

Dette har jeg alerede sagt i den store ASRock tråden.

Prøv det!

staljin

Lenke til kommentar
Som jeg tidligere sa til deg, du må prøve den 1.60 og se om den AGP Deep et eller annet opsjon hjelper. Den er laga akkurat med tanke på problemene med nVidia AGP kort siden de ikke er "ekte" AGP kort, men har et PCI-E-AGP bro (chip).

Dette har jeg alerede sagt i den store ASRock tråden.

Prøv det!

staljin

5727294[/snapback]

vet du har sagt det. Men denne tråden var før mitt spørmål til deg i den store tråden ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg oppdatert BIOS til 1.60. Aktivert AGP Deep Fifo eller hva det nå het. avinstallert alt av skjermkort driver og agp driver. Boota i sikkermodus og gjorde som Mozze skrev. Avinstallerte alt, samt fire "PCI standard PCI-to-PCI bridge".

Det la seg inn automatisk igjen etter at jeg restartet pcen da..

Men så installerte jeg agp driver og skjermkortdriver i sikkermodus..

Og hva gir du meg?

samme feil. Ingen spill fungerer etter endt loading. Da blir enten skjermen grå (bf2) eller svart (cs:s). Hører at jeg har mulighet for å trykke på knapper i spillet, men jeg ser ikke en dritt.

Da er det vel ikke noe annet å gjøre enn å reinstallere pcen.. ATTER en gang. Må ringe Microsoft denne gangen pga at jeg har brukt koden for mange ganger.

Litt SMÅ irritert på at et grefikkkort bytte kan messe opp så mye. Men man får vel det man betaler for. Neste hovedkort skal være et stabilt et. Dyrt et :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...