MetaBaron Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Prøve å deaktivere bl.a. FastWrites i bios? Har jodla runt med en del maskiner som morratryna i 3d-modus etter kun kort tid, om dette ikke var deaktivert. Lenke til kommentar
Mokrish Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Den er deaktivert. Har alltid hatt den deaktivert. Men om jeg kjører dxdiag i RUN meny, står det at AGP tekturakselerasjon er AKTIVERT. Skal denne deaktiveres? Elelr er dette noe annet? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Som jeg tidligere sa til deg, du må prøve den 1.60 og se om den AGP Deep et eller annet opsjon hjelper. Den er laga akkurat med tanke på problemene med nVidia AGP kort siden de ikke er "ekte" AGP kort, men har et PCI-E-AGP bro (chip). Dette har jeg alerede sagt i den store ASRock tråden. Prøv det! staljin Lenke til kommentar
Mokrish Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Som jeg tidligere sa til deg, du må prøve den 1.60 og se om den AGP Deep et eller annet opsjon hjelper. Den er laga akkurat med tanke på problemene med nVidia AGP kort siden de ikke er "ekte" AGP kort, men har et PCI-E-AGP bro (chip). Dette har jeg alerede sagt i den store ASRock tråden. Prøv det! staljin 5727294[/snapback] vet du har sagt det. Men denne tråden var før mitt spørmål til deg i den store tråden Lenke til kommentar
staljin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Greit nok det, men jeg ser ikke at du har prøvd å bruke 1.60 BIOS!? staljin Lenke til kommentar
Mokrish Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Da har jeg oppdatert BIOS til 1.60. Aktivert AGP Deep Fifo eller hva det nå het. avinstallert alt av skjermkort driver og agp driver. Boota i sikkermodus og gjorde som Mozze skrev. Avinstallerte alt, samt fire "PCI standard PCI-to-PCI bridge". Det la seg inn automatisk igjen etter at jeg restartet pcen da.. Men så installerte jeg agp driver og skjermkortdriver i sikkermodus.. Og hva gir du meg? samme feil. Ingen spill fungerer etter endt loading. Da blir enten skjermen grå (bf2) eller svart (cs:s). Hører at jeg har mulighet for å trykke på knapper i spillet, men jeg ser ikke en dritt. Da er det vel ikke noe annet å gjøre enn å reinstallere pcen.. ATTER en gang. Må ringe Microsoft denne gangen pga at jeg har brukt koden for mange ganger. Litt SMÅ irritert på at et grefikkkort bytte kan messe opp så mye. Men man får vel det man betaler for. Neste hovedkort skal være et stabilt et. Dyrt et Lenke til kommentar
staljin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hei, Jeg tror ikke det er så lurt å installere driveren i safe mode. Hvordan har du andre bios innstillinger. Hvilken harddisk bruker du? RAM? Har du prøvd med MA timings på 2T? Er maskin stabilt ellers? Staljin Lenke til kommentar
Mokrish Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Da er alt reinstallert. Nå fungerer alt fint igjen.. men litt av en jobb å prøve å fikse dette, før jeg ente opp med siste utvei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå