haavardfp Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Har nettopp oppgradert PC: Asus A7S333, Athlon 2200+, 512 mb crucial ram. Så langt så godt: fått installert XP og alt fungerer greit. BORTSETT FRA: For i det hele tatt å boote, må jeg jeg trykke F1 etter POST. Den kjører gjennom POST, oppdager harddiskene og CD/DVD spillerne, og så må jeg trykke F1 for å fortsette. Jeg har sett i BIOS, og det går ikke an å skru dette av. Jeg har prøvd å stille på en masse ting i BIOS, men det hjelper ikke. BIOS er nå nesten som default, bortsett fra boot sekvensDet er ingenting unormalt med BIOS-settings, ingen unormale temperaturer e.l.. Noen som har noen ide om hvorfor dette skjer? Det er jo en smule upraktisk! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Prøv å restarte og se hva som står under beskjeden om å trykke F1, hadde samme prob etter at jeg innstalerte vannkjøling og da fikk jeg beskjed om at cpu vifta gikk for sakte gikk bare i bios og disablet denne og så var alt ok Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Har du lagt inn en eller flere CD-Rom'er? Hvis jeg tar ut f.eks brenneren må jeg inn i BIOS og si ifra at jeg bare har 1 CD-Rom ellers må jeg også trykke F1 for å få boota Lenke til kommentar
haavardfp Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Har en Silent Twin vifte, kan den gi feil måling til BIOS? Hvordan slår man av måling av denne? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 22:41, skrev haavardfp:Har en Silent Twin vifte, kan den gi feil måling til BIOS?Hvordan slår man av måling av denne? ja mange hk sliter med den,du finner den et sted i biosen under tempratur og sånt Lenke til kommentar
haavardfp Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Prøvde å slå av overvåkningen av den - hjalp ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå