Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 wow! 6 medlemmer... sterk organisasjon 5724285[/snapback] Pass deg, eller så sender jeg mein LUFTWAFFE JA! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er dere interessert i en spion inne i systemet for det taktiske hos fienden? Gi meg et tall. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg vil være med! Jeg har erfaring med å lede risikable luftballong-operasjoner under press, og tror at jeg egner med til dette! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan jeg være sjefen over the killer rabbits? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg kan koke kaffe, bestille pizza og være snikskyter. Våpen: knallpistol, skrutrekker og nakenbilde av erna Endret 8. mars 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Vi er større, bedre, søtere og vi er mektigere! Tror jeg. You're going down.. Mvh General-Løytnant & XO OLKF. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kunne godt støttet dette tiltaket hadde det ikke vært for at metodene er nøyaktig motsatte av det jeg forventer av en proamerikansk gruppe. Geriljakriging er heller ikke aktuellt for min del. Nomix, du må avgjøre hva du står for. Kommer inn i tråden med et angrep på en hel gruppe samtidig som du har OTSHOVTT i signaturen. Om dette fortsetter ser jeg ikke annen råd enn å raportere deg til øverste leder der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kunne godt støttet dette tiltaket hadde det ikke vært for at metodene er nøyaktig motsatte av det jeg forventer av en proamerikansk gruppe. Geriljakriging er heller ikke aktuellt for min del. Nomix, du må avgjøre hva du står for. Kommer inn i tråden med et angrep på en hel gruppe samtidig som du har OTSHOVTT i signaturen. Om dette fortsetter ser jeg ikke annen råd enn å raportere deg til øverste leder der. 5724573[/snapback] That will be me. Svikeren. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Wow. Vanskelig valg. Jeg er jo opprinnelig relativt pro-USA. Dog ikke 100% pro Bush. Kanskje det er her jeg burde være? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Wow. Vanskelig valg. Jeg er jo opprinnelig relativt pro-USA. Dog ikke 100% pro Bush. Kanskje det er her jeg burde være? 5724975[/snapback] alle burde være her Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kan umulig si meg uenig. Det er dessuten letter å torturere nordmenn. Bare å sette på ordentlig musikk, så vrir de seg på bakken i smerte over "satanrocken". :!: Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Kan umulig si meg uenig. Det er dessuten letter å torturere nordmenn. Bare å sette på ordentlig musikk, så vrir de seg på bakken i smerte over "satanrocken". :!: 5724981[/snapback] Jah det er trist.. Er det ikke idol-cd'en eller litt boom tzjika boom! så er det ren tortur for ørene deres. Kan ikke akkuratt si menneskeheten blir sterkere med årene Edit: Kan jeg få bli Jihad-trubadur? Endret 9. mars 2006 av Cultofluna Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg er bare så sykt med. Gjerne som Überstormführer. Jeg jobber på en Papirfabrikk og har tilgang til alskens herlig voldsome kjemikalier! Ekspert på: Flammefrie Kalk-bomber. Molotov Coctails Psykisk Anti-Terror. Edit: Jeg ser at motstanderorganisasjonen har liste på div våpen så jeg legger til: Luftgevær med kikkertsikte. Stor knivsamling. Batong. Knokejern. Diablo Haresprettert. Aktiv bueskytter. Bue: Hoyt Compound. Har Avlyttingsutstyr og Er viderekommen i å dirke opp låser. (for mer info om låsdirking, vennligst pm) Endret 9. mars 2006 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Edit: Min første Dobbelpost Endret 9. mars 2006 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kunne godt støttet dette tiltaket hadde det ikke vært for at metodene er nøyaktig motsatte av det jeg forventer av en proamerikansk gruppe. Geriljakriging er heller ikke aktuellt for min del. Nomix, du må avgjøre hva du står for. Kommer inn i tråden med et angrep på en hel gruppe samtidig som du har OTSHOVTT i signaturen. Om dette fortsetter ser jeg ikke annen råd enn å raportere deg til øverste leder der. 5724573[/snapback] That will be me. Svikeren. 5724578[/snapback] Jeg vet da det, men som leder for OTSHOVTT har du et ansvar ovenfor dine medlemmer. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg vil være med. Jeg vil være MacGyver men som ELSKER våpen! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Nomix, du må avgjøre hva du står for. Kommer inn i tråden med et angrep på en hel gruppe samtidig som du har OTSHOVTT i signaturen. Om dette fortsetter ser jeg ikke annen råd enn å raportere deg til øverste leder der. 5724573[/snapback] Du må lære deg å forstå en spøk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg vet da det, men som leder for OTSHOVTT har du et ansvar ovenfor dine medlemmer. 5725325[/snapback] Sant nok. Fy, Nomix! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg jobbe på posten (sortere pakker). husk, som newman sa, "den som kontrollerer posten, kontrollerer informasjon". (mohah) Lenke til kommentar
EJN Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Da er hovedposten oppdatert. Chuck Norris svømte over fra USA og sa at han ville hjelpe til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå