Gå til innhold

OT's Pro-USA gerilja *Oppdatert*

EJN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne godt støttet dette tiltaket hadde det ikke vært for at metodene er nøyaktig motsatte av det jeg forventer av en proamerikansk gruppe. Geriljakriging er heller ikke aktuellt for min del.

Nomix, du må avgjøre hva du står for. Kommer inn i tråden med et angrep på en hel gruppe samtidig som du har OTSHOVTT i signaturen. Om dette fortsetter ser jeg ikke annen råd enn å raportere deg til øverste leder der.

Lenke til kommentar
Kunne godt støttet dette tiltaket hadde det ikke vært for at metodene er nøyaktig motsatte av det jeg forventer av en proamerikansk gruppe. Geriljakriging er heller ikke aktuellt for min del.

Nomix, du må avgjøre hva du står for. Kommer inn i tråden med et angrep på en hel gruppe samtidig som du har OTSHOVTT i signaturen. Om dette fortsetter ser jeg ikke annen råd enn å raportere deg til øverste leder der.

5724573[/snapback]

That will be me. Svikeren. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Kan umulig si meg uenig.

Det er dessuten letter å torturere nordmenn. Bare å sette på ordentlig musikk, så vrir de seg på bakken i smerte over "satanrocken". :!:

5724981[/snapback]

Jah det er trist.. Er det ikke idol-cd'en eller litt boom tzjika boom! så er det ren tortur for ørene deres.

Kan ikke akkuratt si menneskeheten blir sterkere med årene

Edit: Kan jeg få bli Jihad-trubadur? :blush:

Endret av Cultofluna
Lenke til kommentar

Jeg er bare så sykt med.

Gjerne som Überstormführer.

Jeg jobber på en Papirfabrikk og har tilgang til alskens herlig voldsome kjemikalier!

Ekspert på:

Flammefrie Kalk-bomber.

Molotov Coctails

Psykisk Anti-Terror.

Edit: Jeg ser at motstanderorganisasjonen har liste på div våpen så jeg legger til:

Luftgevær med kikkertsikte.

Stor knivsamling.

Batong.

Knokejern.

Diablo Haresprettert.

Aktiv bueskytter. Bue: Hoyt Compound.

Har Avlyttingsutstyr og Er viderekommen i å dirke opp låser.

(for mer info om låsdirking, vennligst pm)

:w00t:

Endret av Vt-iversen
Lenke til kommentar

5724573[/snapback]

That will be me. Svikeren. :mrgreen:

5724578[/snapback]

Jeg vet da det, men som leder for OTSHOVTT har du et ansvar ovenfor dine medlemmer.

Lenke til kommentar

5724573[/snapback]

Du må lære deg å forstå en spøk. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...